Автор | Бранко Роглич |
- Наличност: ДА
- Корица: твърда
- Тегло: 0.90кг
- Размери: 21.00см x 29.00см
- Година: 2022
- ISBN: 978-954-07-5566-3
This offer ends in:
За първи път чух за Бранко Роглич около 1991 г., когато
станах главен изпълнителен директор на Ellen Betrix cosmetics, която P&G купи същата година. Големият му успех не го направи
арогантен. Точно обратното, той винаги се е смятал за „пръв слуга на своята
организация и на своите бизнес партньори“. Спомням си, когато на една от
срещите ни ми каза: „Аз съм войник на Р&С“, на което му отговорих: „Не, Вие
сте наш генерал“. Бранко и ORBICO изцяло въплъщават моето определение за перфектен P&G дистрибутор.
ВЕРНЕР ГАИСЛЕР - бивш
вицепрезидент на Procter
& Gamble
за цял свят
Тези дни бяха предизвикателство, тъй като „учихме в
движение“ как да постигнем разширяване на нашия предприемчив модел на
дистрибуция в цяла Източна Европа. Той функционираше отлично в Полша и ние
взехме по същество този модел, като бързо го пренесохме в целия регион. Бранко
и ORBICO бяха едни от първите, които го приеха и ни помогнаха да го
адаптираме към реалностите на отделните пазари. Мога да кажа, че в първите дни
процесът предизвика много търкания, и нямам думи, с които да опиша колко много
ценя Бранко за неговото търпение, смелост, визия и партньорство, защото и ние
също имахме много да учим.
БОБ ФРЕГОЛ, P&G -
генерален мениджър по продажбите за цял свят - в пенсия
Развитието на компанията Procter &■ Gamble в Централна Европа е тясно свързано с г-н Бранко Роглич и ORBICO като дългогодишен и стратегически партньор. Бранко Роглич е
талантлив бизнесмен, който знае колко е важно да си заобиколен от способни
хора. В много отношения той изпреварва своето време, което най-ясно се проявява
чрез доверието, което той има в жените от мениджърския му екип. Благодарение на
Бранко Роглич ORBICO има изключително силна корпоративна култура. Тя включва
скромност, устойчивост на бизнеса и възнаграждения според резултатите.
д-р н.с. ХЪРВОЕ ЧЕОВИЧ, P&G - бивш
вицепрезидент за Централна Европа
Преживели сме
заедно толкова много през всичките тези години на развитие, минали сме през
различни ситуации, били сме на толкова много срещи, че е невъзможно да ги
изброя. Едно нещо никога не се е променило - приятелският подход на Бранко,
голямата му яснота, неговата искреност и прямото. Рационален е и не се нуждае
от много приказки, преди да вземе ефективни решения.
ЯРМИЛА МАЙСНЕСТ, VARTA батерии
- директор „Международни продажби“
Начинът, по който той успя да започне свой собствен бизнес и
да го развие през годините, е просто невероятен. Разрастването на компанията,
от малък семеен бизнес до един от най-големите и важни дистрибутори в Европа,
също е невероятно. Това, което прави подхода му прост и ясен, е неговата
кооперативност и транспарантност.
АШРАФ НАУАР, Shell -
директор „Трансформация на бизнеса чрез индиректни канали за Азия, Океания и
Близкия изток“
Когато ни информираха, че ORBICO Group ще купи нашия дистрибутор в Полша и Русия, първият въпрос на
моя екип беше: „Ще разберат ли тези хора нашия бизнес и ще се впишат ли в
културата на нашата компания?“. Както се очакваше, ORBICO Group днес е пример за подражание за Converse партньорите в световен мащаб, а Бранко все още има нови идеи
и визии за развитие на бизнеса и проучване на нови възможности.
ТИЦИАНО РУСОЛО, Converse -
генерален директор за Европа, Близкия изток и Африка
Със своята личност и репутация, като председател на
Управителния съвет на Средиземноморския институт за изследване на живота (MedlLS), Бранко Роглич беше гарант за стабилността на института и
защита срещу апетитите на много хищници. Бранко се отличава с непринуденост.
Струва ми се, че тихата, но мощна сила на Бранко Роглич е, че той веднага
установява реда на приоритетите и че детайлите нему пречат, докато не дойдат
наред- едва тогава те се решават и се получава крайният резултат.
д-р МИРОСЛАВ РАДМАН - почетен професор, Парижки
университет „Декарт“, член на Френската академия на науките и основател на
Средиземноморския институт за изследване на живота (MedlLS)