МЕНЮ
КОШНИЦА

Журналистика и масова комуникация - unipress.bg

Медии, пропаганда и култ към личността в Северна Корея
Изчерпан
Ванеса Николова е бакалавър по журналистика от СУ „Св. Климент Охридски“. Има опит в онлайн и печатни медии, работила е и като асистент-редактор в телевизионно предаване. Професионалните ѝ интереси са в сферата на международната журналистика, а конкретният ѝ фокус е върху Далечния изток и Западните ..
18.00 лв.
Монографията проследява начина, по който вестниците и списанията от края на XIX до 40-те години на XX в., адресирани към женската читателска публика в България, допринасят за еманципацията и културната модернизация на представителките на женския пол. Създавайки алтернативно публично пространство, в ..
20.00 лв.
В книгата „Събитията в рамка. Медийно отразяване на евроатлантическата интеграция на Западните Балкани (1999 – 2018 г.)“ Десислава Сотирова анализира въпроса как медиите проследяват и отразяват сложни международни процеси, продължаващи с години. Евроатлантическият интеграционен процес на държавите о..
24.00 лв.
„Журналистика, ценности, свят“ съдържа в себе си професионалните интереси, каузите и битките в професионалния път на Мария Нейкова. Международната журналистика белязва целия професионален път на Мария Нейкова – от международен редактор в печата до ръководител на профил „Международна журналистика“ въ..
26.00 лв.
Книгата на Антоан Божинов „Фото­графският образ в комуникационен контекст" е магнетично изследване за ис­торията и пътя на фотографията, за днеш­ните й превъплъщения, за важните дебати и контекстуалните й обвързвания, както и за българските отговори на всичко това. А и за бъдещето, което се ..
25.00 лв.
Научен сборник на докторанти от ФЖМК.Сборникът съдържа статии и студии на докторанти в докторската програма „Медии и комуникации“ в професионалното направление „Обществени комуникации и информационни науки“, които представят постиженията на младите учени от Факултета по журналистика и масова комуник..
22.00 лв.
Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г.
Изчерпан
В последните години кризите се превърнаха в неизменна част от живота, заемайки водещо място и в модерните комуникации. Това изправи ПР специалистите пред редица предизвикателства. Монографията разглежда развитието на комуникационния бранш в периода 2020 – 2021 г., търсейки образа на „пандемичния“ ПР..
18.00 лв.
Старите и новите медии са като калифорнийския скицник на Пабло Пикасо - 25 листа, подвързани със спирала, която прави творбите с две лица. Мрежата дърпа конците и разпределя ролите според непостоянните капризи на споделянето. Традиционните медии и социалните мрежи са като две лица на една и..
20.00 лв.
Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките..
18.00 лв.
КОМУНИКАЦИИТЕ НА XXI ВЕК — ИНОВАЦИИ, ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ТЕНДЕНЦИИ
Изчерпан
В юбилейния сборник „Комуникациите на XXI век - иновации, предизвикателства и тенденции“ са включени статии, посветени на етичната страна на комуникацията, на актуални проблематики на националния имидж, на тенденции, процеси и разви­тие на PR в условия на глобална криза, на корпоративната ко..
20.00 лв.
В българската медийна ситуация все още има медии, чиито собственици не понасят отговорност, когато са глобени, въпреки многобройните решения на съда, тъй като финансовите средства са прехвърлени на други фирми. В същото време журналистите са подложени на психологически и финансов натиск, когато огла..
20.00 лв.
Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира про..
18.00 лв.
Този наръчник е резултат от четвъртвековния ми опит в предпечатната подготовка, като акцентът в него е върху създаването и оформлението на научни и научнопопулярни издания. Поставих си за цел да бъде от полза както на тепърва прохождащите в предпечата, така и на по-опитните потребители. Затова в..
30.00 лв.
Димитър Найденов е дългогодишен журналист и изследовател на масовите комуникации. Преподава печатни медии във Факултета по журналистика на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Носител е на национална журналистическа награда за репортажи от АЕЦ в Чернобил и за одеската криминална полиция. Уч..
16.00 лв.
Първа програма (Канал 1) на БНТ през периода 1959-2000 г.
Изчерпан
Развитието на Първа програма (Канал 1) на Българската национална телевизия през периода 1959-2000 г. е основополагаща тема в историята на телевизията в България. Обектът на изследване в този времеви порядък се анализира за първи път. Изборът не е случаен, а е резултат от няколко важни предпоставки. ..
10.00 лв.
Калин Калинов е преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски" и независим експерт към Европейската коми­сия. Магистър по международни отношения с дипломация от Университета в Бирмингам, Англия и доктор по кризисна комуникация.&nbs..
15.00 лв.
Имало едно време в България
Изчерпан
Една Всеобща история на сенките очаква да бъде написана. Там ще се срещнат изчезващото и въобразеното, огледалата и сънищата, изворите и изображенията, фантазиите и фантасмагориите...Фотографията може да бъде мислена като част от тази обща история на изображенията, на „призрачното, което плаши“, на ..
В настоящата книга са включени работи от известни автори по общотеоретични и национално специфични проблеми на историята на книгата в Западна Европа – Германия, Италия, Франция, Великобритания, Нидерландия, скандинавските страни, Испания и Португалия. Включени са и изследвания за Османската империя ..
43.00 лв.
По въпроса за книгата
Изчерпан
Книгата всъщност е триединство:дух-тяло-стока.Въпреки,че повечето издатели са склонни да слагат ударението върху третия елемент.Не ги виня много.Но понеже се причислявам към бранша,смятам,че в работата си трябва да акцентираме и върху духовното и върху телесното,и върху стоковото начало на това"осмо..
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцен..
18.00 лв.
Тази книга бе предизвикана от 11 септември 2001 г., своеобразното начало на XXI век. Тя се опитва да разкаже за всичко, което се случи в международната политика веднага след 11 септември в продължение на малко повече от една година. Седмица след седмица светът придобиваше ново усещане за себе си, ст..
14.00 лв.
Българската журналистика - 160 години: Минало - настояще- перспективи
Изчерпан
Настоящият сборник включва представените научни доклади и съобщения от конференцията "160 години българска журналистика - минало, настояще, перспективи", която се проведе на 29 и 30 октомври 2004 г. в зала 1 на Ректората на Софийския университет "Св. Климент Охридски".Научната конференция бе посвете..
12.00 лв.
Доц. д-р Ефрем Ефремов е преподавател от 1991 година във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Лекционните му курсове са по теория и практика на редактирането, спортна журналистика и типология на списанието. Създател е и на магистърската прог..
11.00 лв.
„Герои и красавици в рекламата“ е за рекламисти, пиари, филолози, социолози, психолози, художници, маркетолози, бренд мениджъри, политолози, учители, журналисти, фотографи, дизайнери и студентите от тези дисциплини. Тя ни показва как да печелим, използвайки най-добре работещия и универсален рекламен..
16.00 лв.
Кооперативното дело в България. Специфичен организационен дизайн, маркетинг-мениджмънт, гавърнанс структура и иновации
Изчерпан
Модерното кооперативно дело и неговото ядро – модерната кооперация – от момента на тяхната поява са непрекъснато под светлините на прожекторите и то не само в отделни региони, а в целия свят. Основната причина за този глобален интерес е тяхната различност и специфичност като бизнес модел. Двойствена..
Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century
Изчерпан
The current volume “Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century” consists of the articles presented at the international scientific conference of the same name, which was held in Sofia in June 2019. The event was organized by the Faculty of Journalism and Mass Communication at ..
Сборник с материали от Национална научна конференция „Обща и сравнителна реторика“ 27–28 септември 2018 г.Предмет на този сборник е съвременното състояние на науката и практиката на убеждаващата комуникация. Естествено и днес не можем да игнорираме историческото наследство, но акцентът е както върху..
23.00 лв.
Книгата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации – студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, бранд мениджъри, филолози, социолози, психолози, политолози, учители, журналисти, художници, фотографи и др. Тя ще им помогне да станат още по-добри в общуването против смъртоносния вирус, тъй като..
9.00 лв.
Показва 1 до 28 от 84 (3 страници)