МЕНЮ
КОШНИЦА

Журналистика и масова комуникация - unipress.bg

Книгата дава широк поглед към глобалните процеси в полето на журналисти­ката и медиите, както и фокусиран преглед на регионалните специфики в разви­тието на медийните системи. За българските читатели изданието е възможност да се запознаят с региони и проблеми, които обичайно остават извън дневния ре..
33.00 лв.
Монографията е адресирана към студенти и преподаватели, на които учебната или професионалната им ангажираност е свързана със създаване на учебни видео материали, както и към всеки, който иска да усвои систематични знания и умения в сферата на видео производството.Основната ѝ мисия e да се обобщи и р..
35.00 лв.
Бъдещето несъмнено ще се случва под знака на медиите, които винаги са били в сърцето на политическата, социалната, икономическата и културната промяна. Така е от Гутенберговата галактика до вселената на интернет, от аналоговото минало до дигиталното съвремие, от въображаемия остров на справедливостт..
20.00 лв.
Андреана Ефтимова е професор по медиен език и стил във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и доктор на науките в научно направление „Обществени комуникации и информационни науки“. Сред последните ѝ книги са „Двойственият език в медиите: език..
16.00 лв.
В съвременния свят активната аудитория е способна да участва в процеса на медийно производство. Тя не само допълва, коригира и коментира създадените от медийните професионалисти продукти, но и сама произвежда, споделя и дискутира собствени продукти в рамките на мрежовата свързаност на виртуалното пр..
25.00 лв.
Проф. д.н. Любомир Стойков ни представя пъстър и задълбочен паноптикум на световния и българския политически и медиен свят от средата на 20. век до втората декада на 21. век. Неговата монография ще бъде безспорно етаблирана като класика в почетния раздел на българското медиазнание.Проф. д.ф.н. Милко..
25.00 лв.
Лъчезар Точев (1962–2021) завършва Девета френска езикова гимназия „Алфонс дьо Ламартин“ в София. Възпитаник е на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, специалност „Радиожурналистика“. Работил е в Българското национално радио – в Главна редак..
15.00 лв.
Андреана Ефтимова е професор по медиен език и стил във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и доктор на науките в научно направление „Обществени комуникации и информационни науки“. Сред последните ѝ книги са „Двойственият език в медиите: език..
20.00 лв.
Йордан Карапенчев е преподавател в катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама” към Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ от 2022 г. Има дългогодишен опит като копирайтър и PR специалист. Работи последователно за медии, рекламни аг..
25.00 лв.
Колективната монография със съставител проф. д-р Грета Дерменджиева е посветена на инфодемията по време на COVID кризата и е базирана на съвместно авторско анкетно проучване по проект към Фонд „Научни изследвания“ на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. В научния колектив с ръководител проф..
28.00 лв.
Д-р Петър Айолов е главен асистент във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Тази книга изследва изкривяването на комуникацията онлайн и предлага тезата, че моделът на икономическата политика на онлайн медиите се основава предимно на систематичното производство..
25.00 лв.
Медии, пропаганда и култ към личността в Северна Корея
Изчерпан
Ванеса Николова е бакалавър по журналистика от СУ „Св. Климент Охридски“. Има опит в онлайн и печатни медии, работила е и като асистент-редактор в телевизионно предаване. Професионалните ѝ интереси са в сферата на международната журналистика, а конкретният ѝ фокус е върху Далечния изток и Западните ..
18.00 лв.
Монографията проследява начина, по който вестниците и списанията от края на XIX до 40-те години на XX в., адресирани към женската читателска публика в България, допринасят за еманципацията и културната модернизация на представителките на женския пол. Създавайки алтернативно публично пространство, в ..
20.00 лв.
В книгата „Събитията в рамка. Медийно отразяване на евроатлантическата интеграция на Западните Балкани (1999 – 2018 г.)“ Десислава Сотирова анализира въпроса как медиите проследяват и отразяват сложни международни процеси, продължаващи с години. Евроатлантическият интеграционен процес на държавите о..
24.00 лв.
„Журналистика, ценности, свят“ съдържа в себе си професионалните интереси, каузите и битките в професионалния път на Мария Нейкова. Международната журналистика белязва целия професионален път на Мария Нейкова – от международен редактор в печата до ръководител на профил „Международна журналистика“ въ..
26.00 лв.
Книгата на Антоан Божинов „Фото­графският образ в комуникационен контекст" е магнетично изследване за ис­торията и пътя на фотографията, за днеш­ните й превъплъщения, за важните дебати и контекстуалните й обвързвания, както и за българските отговори на всичко това. А и за бъдещето, което се ..
25.00 лв.
Научен сборник на докторанти от ФЖМК.Сборникът съдържа статии и студии на докторанти в докторската програма „Медии и комуникации“ в професионалното направление „Обществени комуникации и информационни науки“, които представят постиженията на младите учени от Факултета по журналистика и масова комуник..
22.00 лв.
Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г.
Изчерпан
В последните години кризите се превърнаха в неизменна част от живота, заемайки водещо място и в модерните комуникации. Това изправи ПР специалистите пред редица предизвикателства. Монографията разглежда развитието на комуникационния бранш в периода 2020 – 2021 г., търсейки образа на „пандемичния“ ПР..
18.00 лв.
Старите и новите медии са като калифорнийския скицник на Пабло Пикасо - 25 листа, подвързани със спирала, която прави творбите с две лица. Мрежата дърпа конците и разпределя ролите според непостоянните капризи на споделянето. Традиционните медии и социалните мрежи са като две лица на една и..
20.00 лв.
Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките..
18.00 лв.
КОМУНИКАЦИИТЕ НА XXI ВЕК — ИНОВАЦИИ, ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ТЕНДЕНЦИИ
Изчерпан
В юбилейния сборник „Комуникациите на XXI век - иновации, предизвикателства и тенденции“ са включени статии, посветени на етичната страна на комуникацията, на актуални проблематики на националния имидж, на тенденции, процеси и разви­тие на PR в условия на глобална криза, на корпоративната ко..
20.00 лв.
В българската медийна ситуация все още има медии, чиито собственици не понасят отговорност, когато са глобени, въпреки многобройните решения на съда, тъй като финансовите средства са прехвърлени на други фирми. В същото време журналистите са подложени на психологически и финансов натиск, когато огла..
20.00 лв.
Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира про..
18.00 лв.
Този наръчник е резултат от четвъртвековния ми опит в предпечатната подготовка, като акцентът в него е върху създаването и оформлението на научни и научнопопулярни издания. Поставих си за цел да бъде от полза както на тепърва прохождащите в предпечата, така и на по-опитните потребители. Затова в..
30.00 лв.
Димитър Найденов е дългогодишен журналист и изследовател на масовите комуникации. Преподава печатни медии във Факултета по журналистика на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Носител е на национална журналистическа награда за репортажи от АЕЦ в Чернобил и за одеската криминална полиция. Уч..
16.00 лв.
Първа програма (Канал 1) на БНТ през периода 1959-2000 г.
Изчерпан
Развитието на Първа програма (Канал 1) на Българската национална телевизия през периода 1959-2000 г. е основополагаща тема в историята на телевизията в България. Обектът на изследване в този времеви порядък се анализира за първи път. Изборът не е случаен, а е резултат от няколко важни предпоставки. ..
10.00 лв.
Калин Калинов е преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски" и независим експерт към Европейската коми­сия. Магистър по международни отношения с дипломация от Университета в Бирмингам, Англия и доктор по кризисна комуникация.&nbs..
15.00 лв.
Имало едно време в България
Изчерпан
Една Всеобща история на сенките очаква да бъде написана. Там ще се срещнат изчезващото и въобразеното, огледалата и сънищата, изворите и изображенията, фантазиите и фантасмагориите...Фотографията може да бъде мислена като част от тази обща история на изображенията, на „призрачното, което плаши“, на ..
Показва 1 до 28 от 95 (4 страници)