Андреана Ефтимова е професор по медиен език и стил във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и доктор на науките в научно направление „Обществени комуникации и информационни науки“. Сред последните ѝ книги са „Двойственият език в медиите: език..
20.00 лв.
Йордан Карапенчев е преподавател в катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама” към Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ от 2022 г. Има дългогодишен опит като копирайтър и PR специалист. Работи последователно за медии, рекламни аг..
25.00 лв.
Колективната монография със съставител проф. д-р Грета Дерменджиева е посветена на инфодемията по време на COVID кризата и е базирана на съвместно авторско анкетно проучване по проект към Фонд „Научни изследвания“ на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. В научния колектив с ръководител проф..
28.00 лв.
Д-р Петър Айолов е главен асистент във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Тази книга изследва изкривяването на комуникацията онлайн и предлага тезата, че моделът на икономическата политика на онлайн медиите се основава предимно на систематичното производство..
25.00 лв.
Монографията проследява начина, по който вестниците и списанията от края на XIX до 40-те години на XX в., адресирани към женската читателска публика в България, допринасят за еманципацията и културната модернизация на представителките на женския пол. Създавайки алтернативно публично пространство, в ..
20.00 лв.
В книгата „Събитията в рамка. Медийно отразяване на евроатлантическата интеграция на Западните Балкани (1999 – 2018 г.)“ Десислава Сотирова анализира въпроса как медиите проследяват и отразяват сложни международни процеси, продължаващи с години. Евроатлантическият интеграционен процес на държавите о..
24.00 лв.
„Журналистика, ценности, свят“ съдържа в себе си професионалните интереси, каузите и битките в професионалния път на Мария Нейкова. Международната журналистика белязва целия професионален път на Мария Нейкова – от международен редактор в печата до ръководител на профил „Международна журналистика“ въ..
26.00 лв.
Книгата
на Антоан Божинов „Фотографският образ в комуникационен контекст" е магнетично изследване за историята
и пътя на фотографията, за днешните й превъплъщения, за важните дебати и
контекстуалните й обвързвания, както и за българските отговори на всичко това.
А и за бъдещето, което се ..
25.00 лв.
Научен сборник на докторанти от ФЖМК.Сборникът съдържа статии и студии на докторанти в докторската програма „Медии и комуникации“ в професионалното направление „Обществени комуникации и информационни науки“, които представят постиженията на младите учени от Факултета по журналистика и масова комуник..
22.00 лв.
Старите и новите медии са като калифорнийския
скицник на Пабло Пикасо - 25 листа, подвързани със
спирала, която прави творбите с две лица. Мрежата
дърпа конците и разпределя ролите според непостоянните капризи на споделянето. Традиционните медии
и социалните мрежи са като две лица на една и..
20.00 лв.
Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките..
18.00 лв.
В българската медийна ситуация все още има медии, чиито собственици не понасят отговорност, когато са глобени, въпреки многобройните решения на съда, тъй като финансовите средства са прехвърлени на други фирми. В същото време журналистите са подложени на психологически и финансов натиск, когато огла..
20.00 лв.
Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира про..
18.00 лв.
Този
наръчник е резултат от четвъртвековния ми опит в предпечатната подготовка, като
акцентът в него е върху създаването и оформлението на научни и научнопопулярни
издания. Поставих си за цел да бъде от полза както на тепърва прохождащите в
предпечата, така и на по-опитните потребители. Затова в..
30.00 лв.
Димитър Найденов е дългогодишен журналист и изследовател на масовите комуникации. Преподава печатни медии във Факултета по журналистика на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Носител е на национална журналистическа награда за репортажи от АЕЦ в Чернобил и за одеската криминална полиция. Уч..
16.00 лв.
Калин Калинов е преподавател във Факултета по
журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски"
и независим експерт към Европейската комисия. Магистър по международни
отношения с дипломация от Университета в Бирмингам, Англия и доктор по кризисна
комуникация.&nbs..
15.00 лв.
В настоящата книга са включени работи от известни автори по общотеоретични и национално специфични проблеми на историята на книгата в Западна Европа – Германия, Италия, Франция, Великобритания, Нидерландия, скандинавските страни, Испания и Португалия. Включени са и изследвания за Османската империя ..
43.00 лв.
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцен..
18.00 лв.
Тази книга бе предизвикана от 11 септември 2001 г., своеобразното начало на XXI век. Тя се опитва да разкаже за всичко, което се случи в международната политика веднага след 11 септември в продължение на малко повече от една година. Седмица след седмица светът придобиваше ново усещане за себе си, ст..
14.00 лв.
Доц. д-р Ефрем Ефремов е преподавател от 1991 година във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Лекционните му курсове са по теория и практика на редактирането, спортна журналистика и типология на списанието. Създател е и на магистърската прог..
11.00 лв.
„Герои и красавици в рекламата“ е за рекламисти, пиари, филолози, социолози, психолози, художници, маркетолози, бренд мениджъри, политолози, учители, журналисти, фотографи, дизайнери и студентите от тези дисциплини. Тя ни показва как да печелим, използвайки най-добре работещия и универсален рекламен..
16.00 лв.