ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПОДХОД В РАЗВИВАНЕТО НА КОМПЕТЕНТНОСТИ НА УЧИТЕЛИ ПО ПРИРОДНИ, ИНЖЕНЕРНИ И МАТЕМАТИЧЕСКИ НАУКИ
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.20кг
- Размери: 16.00см x 23.00см
- Страници: 134
- Година: 2025
- ISBN: 978-954-07-6101-5
25.00 лв.
Вашата кошница е празна!
Автор | Николина Николова |
Книгата на Николина Николова представя приложението на различни изследователски подходи при дизайн и реализация на качествено обучение на учители по природни и математически дисциплини на макро-, мезо- и микрониво. На макрониво е изследвана нормативната рамка и изисквания към учителите, както и възприемането им от заинтересованите страни. Резултатите са представени под формата на препоръки, водещи до намеса при вземането на политически решения в областта. На мезониво е илюстрирано прилагане на изследователски методи при дизайн на съвместни магистърски програми за учители, а на микрониво – дизайн и реализация на конкретни учебни курсове за учители по природни и математически дисциплини. Представените изследвания са реализирани с прякото участие на автора и в сътрудничество с учени от български и чуждестранни университети. Цялостното изследване стъпва върху обща рамка за прилагане на иновативен модел за обучение на STEM учители чрез подпомагане на техните изследователски и рефлективни практики.