Banner
Instagram
Автор: Наталия Начева
ISBN: 9789540729756
Страници: 232
Година: 2010
Наличност: Да
Тегло: 0.3 кг.
Размери(ДxВ):14.0x20.0 см.
Корица: мека

12.00 лв.

Количество

Книгата представлява изследване върху комуникационните аспекти на културните институции каквото се прави за първи път в България. Създадена е за читатели с изявени интереси в областта на културата и по-специално към особеностите на културната комуникация. Монографията има практическа насоченост и предлага идеи за разрешаването на конкретни комуникационни "казуси":
* Може ли да се популяризира български символ, който да стане толкова разпознаваем пред света, колкото е Леонардовата "Мона Лиза"?
* Възможна ли е симбиозата между изкуство и бизнес в условията на политическия преход в България и на трудните реформи в културната област?
* Как една личност може да стане фактор за превръщането на провинциална община в предпочитано място за инвестиции, благодарение на богатия културен живот и големия брой туристи?
* Как библиотеките и читалищата "виждат" шанса си да играят интеграционна и социализираща роля спрямо имигрантски общности и маргинални групи като ромите, например?
* Как провокативни идеи, поднесени по неадекватен начин за българската среда, могат да провалят добрия замисъл на PR кампания срещу пиратството?
* Могат ли няколко успешни проекта, лансирани от нашите музеи, да се превърнат в достатъчно условие за развитието на културния туризъм у нас и за изграждането на позитивен имидж на страната ни пред света?
Отговорите на тези и много други въпроси от компетенцията на PR специалистите могат да се открият на страниците на книгата.

Подобни продукти