Управлението на връзките с клиенти (Customer Relationship Management - CRM) се разглежда, описва, осветлява и изследва предимно от един фокус и много по-рядко от два. Изключение представляват публикациите, които поставят повече от два фокуса и те са характерни предимно за последните няколко години на настоящето столетие.
Авторският екип на настоящия учебник е на мнение, че CRM има интердисциплинарна природа. Затова и нашият фокус е интердисциплинарен, при който използваме еволюционно-генезисния изследователски инструментариум.
Настоящият учебник има за цел:
- да въведе читателя в дълбоките дебри на природата на CRM;
Пакетът включва три от основните трудове на проф. Георги Близнашки по конституционно и парламентарно право:1. Парламентарно право2. Конституционно пра..
Проф. Борис Яновски е роден в гр. Солун, Гърция. Завършва ЮФ на СУ „Св. Климент Охридски“ през 1949 г. Асистент по граждански процес (1949), старши ас..
СЪДЪРЖАНИЕПредговорБиблиографияПроф. д-р Димитър Токушев и проф. д-р Малина Новкиришка-Стоянова. СЛОВО ЗА ПРОФЕСОР МИХАИЛ АНДРЕЕВИСТОРИЯ НА ДЪРЖАВАТА ..