Автор: Иван Боевски, Ангел Саров
ISBN: 978-954-5228-0
Страници: 146
Година: 2021
Наличност: Да
Тегло: 0.3 кг.
Размери(ДxВ):14.0x21.0 см.
Корица: мека корица

19.98 лв. 22.20 лв.

Количество

Управлението на връзките с клиенти (Customer Relationship Management - CRM) се разглежда, описва, осветлява и изследва предимно от един фокус и много по-рядко от два. Изключение представляват публикациите, които поставят повече от два фокуса и те са характерни предимно за последните няколко години на настоящето столетие.
Авторският екип на настоящия учебник е на мнение, че CRM има интердисциплинарна природа. Затова и нашият фокус е интердисциплинарен, при който използваме еволюционно-генезисния изследователски инструментариум.

Настоящият учебник има за цел:
- да въведе читателя в дълбоките дебри на природата на CRM;
- да го запознае с тях;
- да му помогне да премине успешно през тях.