МЕНЮ
КОШНИЦА

Интегрирани маркетингови комуникации - част 1

Интегрирани маркетингови комуникации - част 1 - unipress.bg
-30 %
Интегрирани маркетингови комуникации - част 1
АвторХристо Кафтанджиев
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.48кг
  • Размери: 16.00см x 23.00см
  • Страници: 320
  • Година: 2016
  • ISBN: 9789540740911
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
15.00 лв. (7.67€)
10.50 лв. (5.37€)
Купи

Книгата на проф. Христо Кафтанджиев анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които обединяваме маркетинговите общувания. Изданието е подходящо за всички маркетинговите комуникатори - рекламисти, пиар специалисти, специалисти по останалите маркетингови комуникации - насърчавания на продажби, директен маркетинг и т.н., бренд мениджъри и всички, работещи в маркетингови отдели на компании, както и фотографи, сценаристи, художници, социолози, психолози, филолози, студенти от комуникационни, филологически, икономически и филмови факултети и т.н.