МЕНЮ
КОШНИЦА

ПУБЛИЧНА КОМУНИКАЦИЯ И МЕДИАМОРФОЗИ

ПУБЛИЧНА КОМУНИКАЦИЯ И МЕДИАМОРФОЗИ - unipress.bg
ПУБЛИЧНА КОМУНИКАЦИЯ И МЕДИАМОРФОЗИ
АвторЛюбомир Стойков
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.50кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 328
  • Година: 2023
  • ISBN: 978-954-07-5652-3
25.00 лв.
Купи

Проф. д.н. Любомир Стойков ни представя пъстър и задълбочен паноптикум на световния и българския политически и медиен свят от средата на 20. век до втората декада на 21. век. Неговата монография ще бъде безспорно етаблирана като класика в почетния раздел на българското медиазнание.

Проф. д.ф.н. Милко Петров

Книгата на проф. Стойков е от тези книги, които читателят търси не за да чете, а за да препрочита. Книги с качества, с интелектуален заряд, с естетически и културни послания. Убеден съм, че тя ще бъде настолно четиво за всеки, който иска да се учи от най-високото ниво в сферата на PR-а, комуникациите, журналистиката.

Проф. д-р Ефрем Ефремов

Монографията на проф. д.н. Любомир Стойков е увлекателно, изключително компетентно и задълбочено изследване на процесите в съвременната публична комуникация с акцент върху политическия имиджмейкинг, PR-а и създаването на успешно лайфстайл съдържание.

Доц. д.н. Мария Попова


Проф. д.н. Любомир Стойков е културолог, журналист и преподавател в СУ „Св. Климент Охридски“, Националната художествена академия и УНСС по култура, медии, журналистика, бизнес комуникация, PR, политическа комуникация, ивент мениджмънт, имиджмейкърство, моден дизайн и лайфстайл. Автор е на 20 научни и публицистични книги, на документални филми и кореспонденции от Ню Йорк, Париж, Лондон, Милано, Рим, Торонто, Москва, Кейптаун, Хайделберг, Шанхай, Барселона, Мюнхен, Берлин, Атина и др. Председател е на Академията за мода. Член е на Съюза на учените в България, Съюза на българските журналисти, Метрополитън мюзиъм – Ню Йорк, PRSA – Ню Йорк и IAMCR – Париж.

Награди: „Златно перо“ на СБЖ, почетен знак „Св. Климент Охридски“ със синя лента за принос към българската журналистика и образование, почетен знак на президента на Република България за значим принос към българската култура и наука, „Златен век – звезда“ на Министерството на културата, „Жълта роза“ на „Зонта клуб София“, почетен плакет за принос към младежта на Министерството на младежта и спорта и др.


СЪДЪРЖАНИЕ

ПРЕДГОВОР ............................................................................................... 7

Първа част

ИМИДЖ И ПОЛИТИЧЕСКА КОМУНИКАЦИЯ ............................. 17

Политическият имидж: величие и падение ............................................. 19

Политеймънт: постмодерен феномен в политическата комуникация .... 64

Политическа комуникация и попкултура ............................................... 124

Втора част

PR СПЕКТЪР ......................................................................................... 137

Дигиталният PR: техники и форми за онлайн репутация .................... 139

Бизнес комуникация в пандемия – предимства

и недостатъци на хоум офиса .................................................................. 155

Опровержението във връзките с обществеността ................................ 177

Трета част

МЕДИЙНА ДИНАМИКА И ЛАЙФСТАЙЛ ..................................... 195

Медийното пространство в съвременна България ................................ 197

Инфотейнмънт: другото име на медийното развлечение ..................... 250

Телевизионните лайфстайл предавания ................................................. 260

Четвърта част

КОМУНИКАЦИОННИ РЕФЛЕКСИИ ............................................. 271

Свободата на словото и правото на личен живот .................................. 273

Комуникационният мениджмънт в критична ситуация ....................... 278

Дигиталните комуникации в променящия се PR бизнес ...................... 283

БИБЛИОГРАФИЯ ................................................................................. 287

ИМЕНЕН ПОКАЗАЛЕЦ .................................................................... 310

SUMMARY .............................................................................................. 319