-50 %
Пресата – политически посредник
- Наличност: ДА
- Корица: Мека
- Тегло: 0.55кг
- Размери: 16.50см x 23.50см
- Страници: 288
- Година: 2011
- ISBN: 978-954-07-3098-1
12.00 лв.
6.00 лв.
Вашата кошница е празна!
Автор | Светлана Станкова |
В монографията е разгледана социалната роля на пресата като политически посредник по време на избори в контекста на проведените в България и Чехия президентски кампании (2006–2008). Съпоставката на медийните рефлексии на изследваните издания в изборния период (българските в. “Стандарт” и сп. “Тема” и чешките в. ”Хосподаржске новини” и сп. “Тиден”) показва поредица от аналогии в представения наратив за политическата надпревара, в използваните журналистически похвати за създаването му въпреки различните комуникативни казуси и национални специфики. Това поставя в центъра на изследването въпроса за медиите в политиката, за взаимоотношенията между медиите и властта, както и за властта на медиите, способни „да даряват или отнемат политическо битие”.