МЕНЮ
КОШНИЦА

ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА ПРЕЗ ПЕРИОДА НА СОЦИАЛИЗМА В БЪЛГАРИЯ (1944–1989) – ТЕОРЕТИЧНИ АСПЕКТИ И ИСТОРИЧЕСКО РАЗВИТИЕ

ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА ПРЕЗ ПЕРИОДА НА СОЦИАЛИЗМА В БЪЛГАРИЯ (1944–1989) – ТЕОРЕТИЧНИ АСПЕКТИ И ИСТОРИЧЕСКО РАЗВИТИЕ - unipress.bg
ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА ПРЕЗ ПЕРИОДА НА СОЦИАЛИЗМА В БЪЛГАРИЯ (1944–1989) – ТЕОРЕТИЧНИ АСПЕКТИ И ИСТОРИЧЕСКО РАЗВИТИЕ
АвторНикола Вангелов
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.50кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 304
  • Година: 2024
  • ISBN: 978-954-07-5976-0
22.00 лв.
Купи

Никола Вангелов е главен асистент и доктор по реклама в СУ „Св. Климент Охридски“. Преподава основи на рекламата, семиотика на комуникацията, рекламна кампания, интегрирани и маркетингови комуникации, креативна комуникация, дигитални маркетингови комуникации. Автор е на монографиите „Дигиталното потребителско проучване в маркетинга и рекламата“ и „Рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм“. Има редица публикации в областта на рекламата и маркетинговите комуникации и е изнасял доклади в България и чужбина. Обича да работи с млади таланти и студенти. Свидетелство за това са десетките отлично дипломирани бакалаври и магистри и призът в студентския конкурс „Като Бернайс“ през 2018 г., организиран от БДВО. Създател и организатор е на рекламния фестивал Art of Advertising и има над 15 години практика в сферата на маркетинга и рекламата.

Темата на тази монография предизвиква интерес поради факта, че за периода на социализма в България (1944–1989) няма цялостно научно изследване, което да анализира печатната реклама. Именно затова авторът си поставя за цел да проследи нейното развитие. Предмет на изследването са промените, настъпили във времето, в рекламната комуникация, а обект са печатни периодични издания. Крайъгълният камък на изследването са проведеното емпирично проучване на реклами в български печатни периодични издания, както и сравнителният анализ между отделните периоди. Анализирани са над 7000 броя вестници и списания, а общият брой на рекламите в тях е почти 30 000. Всичко това дава основание авторът да изведе специфичните особености на печатната реклама, характерни за този обширен и изпълнен с различни промени период, като се вземат предвид и предпоставките за състоянието ѝ.