Banner
Instagram
Автор: Колектив
ISBN: 978-954-07-4909-9
Страници: 392
Година: 2020
Наличност: Да
Тегло: 0.5 кг.
Размери(ДxВ):16.0x23.0 см.
Корица: мека

14.00 лв. 20.00 лв.

Количество

Научен сборник на докторанти от Факултета по журналистика и масова комуникация.

Медийната грамотност; инструментариумите на маркетинговата комуникация; източниците на информация в разследващата журналистика; визуалната комуникация в медиите и във връзките с обществеността; теорията, историята и практиките на пъблик рилейшънс; иновциите в дигиталния маркетинг; типологията на книгата и историята на българското книгоиздаване; профилите в пресжурналистиката и в онлайн журналистиката; отношенията гражданска журналистика-професионална журналистика - широкият кръг от тематични и изследователски полета на публикациите в настоящия сборник свидетелства за интегралния характер на научната специалност "Медии и комуникации".

Подобни продукти