Banner
Instagram
Автор: Невена Добрева

ISBN: 978-954-07-4361-5
Страници: 326
Година: 2018
Наличност: Да
Тегло: 0.6 кг.
Размери(ДxВ):14.0x20.0 см.
Корица: мека

16.00 лв.

Количество

Книгата разглежда културното предприемачество в контекста на скоростните промени – технологични, икономически и културни – в съвременното общество. Това поле включва ролята на културния предприемач за развитието и устойчивостта на културния и творческия сектор, иновативността в областта на културата, новите бизнес модели и организационни форми в сектора, промените в производството, разпространението и промотирането на културни продукти и услуги, включително в дигиталната среда, алтернативни методи на финансиране и нови подходи за взаимодействие и ангажиране на публиките/потребителите на културни съдържания.

Целта на изследването е идентифицирането на ролята и значението на културния предприемач във връзка с новите бизнес модели, както и на възможностите пред малките и средни предприятия (МСП) за създаване и разпространяване на културни продукти и услуги (правна инфраструктура, финансиране, използване на новите технологии, възможности за създаване на мрежи, нови модели за въвличане на публиките).


Невена Добрева е завършила „Културоло гия“ в Софийския университет „Св. Кли мент Охридски“ и магистърска програма „Медийна култура“ в Университета на Маастрихт, Холандия. През 2017 г. защитава докторска степен в направление „Приложно културознание” в СУ „Св. Климент Охридски”. Изследователските  й интереси са в областта на новите медии, културния мениджмънт и предприемачеството. От 2014 г. е съосновател и председател на Фондацията за предприемачество, култура и образование.