МЕНЮ
КОШНИЦА

КОЛАЖНИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ ЧРЕЗ ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО ИЗКУСТВО В ДЕТСКАТА ГРАДИНА

КОЛАЖНИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ ЧРЕЗ ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО ИЗКУСТВО В ДЕТСКАТА ГРАДИНА - unipress.bg
-25 %
КОЛАЖНИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ ЧРЕЗ ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО ИЗКУСТВО В ДЕТСКАТА ГРАДИНА
АвторГергана Михайлова
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 128
  • Година: 2024
  • ISBN: 978-954-07-6021-6
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
16.00 лв.
12.00 лв.
Купи

Гл. ас. д-р Гергана Михайлова е родена през 1977 г. в гр. София. Тя е преподавател във Факултета по науки за образованието и изкуствата в СУ „Св. Климент Охридски“. През 2018 г. придобива образователна и научна степен „доктор по педагогика“ с тема „Място и роля на илюстрацията за развитие на творческата активност в изобразителните дейности на 6–8-годишните деца“. Води лекционни курсове в бакалавърски и магистърски програми в дисциплините: „Теория и методика на обучението по изобразително изкуство в предучилищна възраст“, „Дидактика на изобразителното изкуство“, „Модели и механизми на взаимодействие дете–изкуство“, „Изкуството като комуникация“. Автор е на монографията „Приложни аспекти на илюстрацията в изобразителната дейност на децата“, както и на редица научни публикации в български и международни сборници. Участва в авторски екипи при създаването на учебници и книги за учителя по изобразително изкуство за 1–4 клас и на познавателната поредица „Чуден свят“ за детската градина.

Настоящата монография се фокусира върху разработването на методическа система за работа с колаж чрез интерпретиране на произведения на изобразителното изкуство в педагогическия процес на обучение при студенти и деца. В нея се проследява развитието на колажа в рамката на историята на изкуството, като се взимат предвид различни видове характерни техники, използвани от началото на миналия век до днес. От друга страна, с оглед методиката на преподаване по изобразително изкуство се търсят варианти, чрез които студентите (бъдещи учители) да натрупат не само теоретични знания, но и практически умения в работата си с деца от различни възрастови групи на детската градина.