Управлението на връзките с клиенти (Customer Relationship Management - CRM) се разглежда, описва, осветлява и изследва предимно от един фокус и много по-рядко от два. Изключение представляват публикациите, които поставят повече от два фокуса и те са характерни предимно за последните няколко години на настоящето столетие.
Авторският екип на настоящия учебник е на мнение, че CRM има интердисциплинарна природа. Затова и нашият фокус е интердисциплинарен, при който използваме еволюционно-генезисния изследователски инструментариум.
Настоящият учебник има за цел:
- да въведе читателя в дълбоките дебри на природата на CRM;
Theory and Practice in Bulgaria (Sofi a, 2019) is the second volume of the collective monography of the Department of Business Administration. The aut..
Катедра „Стопанско управление“ при Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ представя третата книга от поредицата колективн..
Eleonora Stancheva-Todorova, PhD is an Associate Professor at the Department of Finance and Accounting at the Faculty of Economics and Business Admini..
Eleonora Stancheva-Todorova, PhD is an Associate Professor at the Department of Finance and Accounting at the Faculty of Economics and Business Admini..
Deyan Radev, PhD gained his Bachelor’s degree in Economics from the Faculty of Economics and Business Administration at Sofia University in 2006 and h..