МЕНЮ
КОШНИЦА

Въведение в CRM

Въведение в CRM - unipress.bg
Въведение в CRM
АвторИван Боевски, Ангел Саров
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека корица
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 146
  • Година: 2021
  • ISBN: 978-954-5228-0
22.20 лв.
Купи
Управлението на връзките с клиенти (Customer Relationship Management - CRM) се разглежда, описва, осветлява и изследва предимно от един фокус и много по-рядко от два. Изключение представляват публикациите, които поставят повече от два фокуса и те са характерни предимно за последните няколко години на настоящето столетие.
Авторският екип на настоящия учебник е на мнение, че CRM има интердисциплинарна природа. Затова и нашият фокус е интердисциплинарен, при който използваме еволюционно-генезисния изследователски инструментариум.

Настоящият учебник има за цел:
- да въведе читателя в дълбоките дебри на природата на CRM;
- да го запознае с тях;
- да му помогне да премине успешно през тях.