-50 %
Връзки с обществеността на културни институции
Автор | Наталия Начева |
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.27кг
- Размери: 14.00см x 20.00см
- Страници: 232
- Година: 2010
- ISBN: 9789540729756
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
12.00 лв.
6.00 лв.
Книгата представлява изследване върху комуникационните аспекти на културните институции каквото се прави за първи път в България. Създадена е за читатели с изявени интереси в областта на културата и по-специално към особеностите на културната комуникация. Монографията има практическа насоченост и предлага идеи за разрешаването на конкретни комуникационни "казуси":
* Може ли да се популяризира български символ, който да стане толкова разпознаваем пред света, колкото е Леонардовата "Мона Лиза"?
* Възможна ли е симбиозата между изкуство и бизнес в условията на политическия преход в България и на трудните реформи в културната област?
* Как една личност може да стане фактор за превръщането на провинциална община в предпочитано място за инвестиции, благодарение на богатия културен живот и големия брой туристи?
* Как библиотеките и читалищата "виждат" шанса си да играят интеграционна и социализираща роля спрямо имигрантски общности и маргинални групи като ромите, например?
* Как провокативни идеи, поднесени по неадекватен начин за българската среда, могат да провалят добрия замисъл на PR кампания срещу пиратството?
* Могат ли няколко успешни проекта, лансирани от нашите музеи, да се превърнат в достатъчно условие за развитието на културния туризъм у нас и за изграждането на позитивен имидж на страната ни пред света?
Отговорите на тези и много други въпроси от компетенцията на PR специалистите могат да се открият на страниците на книгата.