Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г.
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.30кг
- Размери: 14.00см x 21.00см
- Страници: 176
- Година: 2022
- ISBN: 978-954-07-5475-8
18.00 лв.
Вашата кошница е празна!
Автор | Яна Събева |
В последните години кризите се превърнаха в неизменна част от живота, заемайки водещо място и в модерните комуникации. Това изправи ПР специалистите пред редица предизвикателства. Монографията разглежда развитието на комуникационния бранш в периода 2020 – 2021 г., търсейки образа на „пандемичния“ ПР и неговите практически измерения от гледна точка на канали, техники и инструменти за комуникация с аудиториите.
Фокус на изследването са кризите и кризисните комуникации. Те са поставени в контекста на реториката. И по-специално – приложението на реторическите техники и инструменти при управлението на съвременните комуникационни кризи. В текста са проследени комуникационни кампании на три големи фармацевтични компании: „АстраЗенека“, „Модерна“ и „Пфайзер“. Анализират се начините, по които са прилагани различните реторически инструменти с оглед опазването и на обществения интерес, и на корпоративната репутация.