МЕНЮ
КОШНИЦА

Журналистика и масова комуникация - unipress.bg

Книгоиздаване по време на криза
-50 %
Сборник с доклади от научния семинар по книгоиздаване, проведен на 20 и 21 май 2013 г. във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски", посветен на 15-годишнината от създаването на специалността "Книгоиздаване"...
12.00 лв. 6.00 лв.
"Медийна икономика" е книга, предназначена за студенти и експерти в областта на медиите. Тя представя наблюденията на автора, дългогодишен преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет, върху развитието на медийната икономика като научна дисциплина, способн..
15.00 лв.
Медиен дизайн. Креативност, консистентност и комуникация на модерните списания
Изчерпан
Книгата представя функциите и ефектите на медийния дизайн като съществена част от комуникационното поведение на съвременното списание...
Диалогови модели. Между събития и медийни образи
-50 %
В книгата се търсят отговори на въпросите как се разговаря в радиото за различен тип събития и как се създават медийни послания чрез употребата на диалогови модели...
12.00 лв. 6.00 лв.
Марина Кирова-Борисова е завършила специалностите Журналистика и връзки с обществеността в СУ „СВ. Климент Охридски", а също така и магистърски курс към Университета Лунд, Швеция. Преподавала е във факултета по Журналистика и масова комуникация на Софийския университет. Има публикации и доклади на м..
10.00 лв.
Сборникът, подготвен въз основа на докладите от научния семинар по книгоиздаване (4 декември 2010 г.), е един от първите опити у нас да се откроят и да се анализират процесите и тенденциите, които съвременната комуникационна среда поставя пред книгата и книгоиздателския бизнес...
10.00 лв.
The Dialogue with the Other: Balkan Dimensions of European Identity
Изчерпан
The book collection “The Dialogue with the Other: Balkan Dimensions of European Identity” (compiled and edited by Minka Zlateva) presents the reports of 57 participants from 14 countries in the Eleventh International Science Conference on the same topic, held on 14th and 15th of November 2008 in Sof..
Книгоиздаване и медии
Изчерпан
Сборник с доклади от научния семинар, проведен на 23 ноември 2007 г. във факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски"..
7.00 лв.
Чрез цялостен и критичен анализ на теориите в областта на публичната комуникация монографията прави опит да даде отговор на актуални въпроси, свързани с динамичното напрежение във взаимоотношенията между журналистите и експертите по връзки с обществеността. Авторката изхожда от разликите във функции..
12.00 лв.
Без недомлъвки
-50 %
Книгата включва публицистични текстове на известния журналист и университетски преподавател проф. д-р Филип Панайотов, писани в периода 1970–2011 г.Те отразяват динамиката на историческото време и носят отпечатъка на авторовите илюзии, заблуди и пристрастия...
8.00 лв. 4.00 лв.
Пресата – политически посредник
-50 %
В монографията е разгледана социалната роля на пресата като политически посредник по време на избори в контекста на проведените в България и Чехия президентски кампании (2006–2008). Съпоставката на медийните рефлексии на изследваните издания в изборния период (българските в. “Стандарт” и сп. “Тема” ..
12.00 лв. 6.00 лв.
Показва 85 до 95 от 95 (4 страници)