Сборник с доклади от научния семинар по книгоиздаване, проведен на 20 и 21 май 2013 г. във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски", посветен на 15-годишнината от създаването на специалността "Книгоиздаване"...
12.00 лв. 6.00 лв.
"Медийна икономика" е книга, предназначена за студенти и експерти в областта на медиите. Тя представя наблюденията на автора, дългогодишен преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет, върху развитието на медийната икономика като научна дисциплина, способн..
15.00 лв.
В книгата се търсят отговори на въпросите как се разговаря в радиото за различен тип събития и как се създават медийни послания чрез употребата на диалогови модели...
12.00 лв. 6.00 лв.
Марина Кирова-Борисова е завършила специалностите Журналистика и връзки с обществеността в СУ „СВ. Климент Охридски", а също така и магистърски курс към Университета Лунд, Швеция. Преподавала е във факултета по Журналистика и масова комуникация на Софийския университет. Има публикации и доклади на м..
10.00 лв.
Сборникът, подготвен въз основа на докладите от научния семинар по книгоиздаване (4 декември 2010 г.), е един от първите опити у нас да се откроят и да се анализират процесите и тенденциите, които съвременната комуникационна среда поставя пред книгата и книгоиздателския бизнес...
10.00 лв.
Чрез цялостен и критичен анализ на теориите в областта на публичната комуникация монографията прави опит да даде отговор на актуални въпроси, свързани с динамичното напрежение във взаимоотношенията между журналистите и експертите по връзки с обществеността. Авторката изхожда от разликите във функции..
12.00 лв.
Книгата включва публицистични текстове на известния журналист и университетски преподавател проф. д-р Филип Панайотов, писани в периода 1970–2011 г.Те отразяват динамиката на историческото време и носят отпечатъка на авторовите илюзии, заблуди и пристрастия...
8.00 лв. 4.00 лв.
В монографията е разгледана социалната роля на пресата като политически посредник по време на избори в контекста на проведените в България и Чехия президентски кампании (2006–2008). Съпоставката на медийните рефлексии на изследваните издания в изборния период (българските в. “Стандарт” и сп. “Тема” ..
12.00 лв. 6.00 лв.