Книгата е за студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, филолози, социолози, психолози, политолози, фотографи, художници, учители, журналисти и др. Книгата ще ви помогне да станете още по-добри в маркетинговите общувания и да печелите повече защото:Авторът й е един от най-добрите специалисти в реклам..
20.00 лв.
Изследването "Монолог или диалог? Противоречивият свят в обектива на глобалните телевизии" - резултат от продължителен траен интерес и дългогодишни задълбочени наблюдения, представя комплексно проблемите на глобализацията, междукултурния и междурелигиозния диалог, дебатите за универсалността на чове..
18.00 лв.
Юбилеен сборник, посветен на проф. дин Филип Панайотов - знакова личност - в журналистиката, в публицистиката, в преподаването, в изследването на историята на българската журналистика и в практиката на книгоиздаването...
15.00 лв. 7.50 лв.
Доц. д-р Милена Цветкова е преподавател в катедра "Печат и книгоиздаване" при факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Завършила е Библиотекознание и научна информация във великотърновския университет "Св. Св. Кирил и Методий". През 1999 г...
10.00 лв.
Луливера Кръстева е преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Тя е доктор по филология, доцент по журналистика на вътрешнополитически теми и социални конфликти, журналист. Научните й изследвания са в областта на журналистиката, т..
17.00 лв.
Сборник в чест на проф. дфн Ани Гергова, включващ текстове, свързани с историята на книгата, библиотекознанието, четенето и новите технологии...
18.00 лв.
Медиите като културна среда. Присъствието на културната проблематика в медиите. И преди всичко - феноменът вестник "Култура" и приносът му за изявата на критическите интелектуалци в българската публичност.Това са основните теми в този сборник, представящ доклади и съобщения от конференцията "Култура..
10.00 лв.
Учебникът по основи на политологията е предназначена е за студенти по политически науки в Софийския университет и други висши училища, за изследователи и наблюдатели на политическия процес, както и за всички, интересуващи се от политиката и нейните особености като социална среда...
10.00 лв.
Глобализацията и дигитализацията дават метаперспектива на визуалните дейности и тя е свързана с универсалната релевантност на дизайна. Дизайнът на второто десетилетие на ХХІ век е преобладаващо двуизмерен, лаконичен, ясен, лесен за употреба, той е богат на контрасти, но беден на детайли и контент-це..
25.00 лв.
Книгата акцентира на съвкупността от всички реални комуникационни взаимодействия, които масовите комуникации осъществяват всекидневно с разнообразната по състав детска аудитория. Тези взаимодействия имат системен характер и на тяхна основа се поддържа единството на масовокомуникационния процес...
19.00 лв.
"Икономика за журналисти. Теория и практика в икономическата журналистика" е учебно пособие в помощ на студентите по журналистика, които изучават икономическа теория като задължителна дисциплина, но могат да се изкушат да разширят интереса си към икономическия ресор на медиите. Подходът на подреждан..
13.00 лв.
Изданието е посветено на дизайна на книгата, на елементите, пространствата и принципите на композицията на най-старата медия. Акцентът е върху типографията, видяна през комплексния анализ на микро- и макротипографията, както и през начина й на употреба върху корици, разтвори, титулни страници, разли..
18.00 лв.
Книгата представлява изследване върху комуникационните аспекти на културните институции каквото се прави за първи път в България. Създадена е за читатели с изявени интереси в областта на културата и по-специално към особеностите на културната комуникация. Монографията има практическа насоченост и пр..
12.00 лв. 6.00 лв.
Монографията е първият у нас опит да се погледне сериозно на историята на българската реклама, да се сравни със световното развитие на това явление, да се потърси мястото и в живота на възрожденския българин. Изследването е построено върху данни, извлечени от българските архиви и възрожденския печат..
18.00 лв.
Текстовете в сборника не могат да бъдат обобщение за това как приятелите и колегите виждат Снежана Попова. Те са опит да опишем областите, в които тя има своите приноси в развитието на науката. Не кръстосваме живота й на интелектуалец, учен, мислител, преводач, обществена фигура, преподавател, колег..
15.00 лв.
Книгата изследва стотици от най-работещите и ефективни архетипови стратегии и подходи, като отразява най-доброто и най-новото от световната реклама в това отношение. Предназначена е за всички, ангажирани в сферата на комуникациите - студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, филолози, социолози, псих..
18.00 лв.
Книгата анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които обединяваме маркетинговите общувания. Изданието е подходящо за всички маркетинговите комуникатори - рекламисти, пиар специалисти, специалисти по останалите маркетингови комуникации - насърчавания на прод..
15.00 лв.
Първата по рода си христоматия, свързана с изследване на телевизионната история у нас. В сборника се представят малко познати или непознати документи за създаването, утвърждаването и развитието на Българската телевизия. Водещ принцип при подреждане на документите е хронологичният. Основен източ..
10.00 лв.
В социалистическа България „авторско свидетелство“ е документ, който се издава от Патентното ведомство и удостоверява лични права върху изобретение. Тази книга изследва „авторските свидетелства“ във фотографията у нас през периода 1970–1991 г., връзката между факти, думи и образ, личния поглед към д..
18.00 лв.
Чавдар Христов е доктор по социология и доцент по журналистика в катедрата на ЮНЕСКО ”Комуникация и връзки с обществеността” във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ”Св.Кл.Охриски”. Преподава убеждаваща комуникация, комуникационен и кризисен мениджмънт. Автор е на книгите „Как да поб..
15.00 лв. 7.50 лв.
"Книгата "Реторика и пъблик рилейшънс" е успешен опит да се създаде модел, който систематизирано представя основни дейности и се прилага към различни ситуации. Идейният акцент е авторското виждане как се прави цялостен реторически анализ, "стъпка по стъпка", при прилагането на основни реторически зн..
15.00 лв.
Регистърът улавя онези
фини настройки на речта, които
стилът не успява да опише. В журналистическия дискурс съжителстват престижни с
непрестижни, официални с неформални, динамични със статични, конвергентни с дивергентни, писмени
с устни, информационни, морализаторски,
спортни, политически и др..
16.00 лв.
Сборникът е посветен на 40-годишния юбилей на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Включени са научни статии и студии на преподаватели от факултета и от чужбина в областта на медиите, комуникацията, издателските дейности...
15.00 лв.