В настоящата книга са включени работи от известни автори по общотеоретични и национално специфични проблеми на историята на книгата в Западна Европа – Германия, Италия, Франция, Великобритания, Нидерландия, скандинавските страни, Испания и Португалия. Включени са и изследвания за Османската империя ..
43.00 лв.
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцен..
18.00 лв.
Тази книга бе предизвикана от 11 септември 2001 г., своеобразното начало на XXI век. Тя се опитва да разкаже за всичко, което се случи в международната политика веднага след 11 септември в продължение на малко повече от една година. Седмица след седмица светът придобиваше ново усещане за себе си, ст..
14.00 лв.
Доц. д-р Ефрем Ефремов е преподавател от 1991 година във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Лекционните му курсове са по теория и практика на редактирането, спортна журналистика и типология на списанието. Създател е и на магистърската прог..
11.00 лв.
„Герои и красавици в рекламата“ е за рекламисти, пиари, филолози, социолози, психолози, художници, маркетолози, бренд мениджъри, политолози, учители, журналисти, фотографи, дизайнери и студентите от тези дисциплини. Тя ни показва как да печелим, използвайки най-добре работещия и универсален рекламен..
16.00 лв.
Сборник с материали от Национална научна конференция „Обща и сравнителна реторика“ 27–28 септември 2018 г.Предмет на този сборник е съвременното състояние на науката и практиката на убеждаващата комуникация. Естествено и днес не можем да игнорираме историческото наследство, но акцентът е както върху..
23.00 лв.
Книгата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации – студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, бранд мениджъри, филолози, социолози, психолози, политолози, учители, журналисти, художници, фотографи и др. Тя ще им помогне да станат още по-добри в общуването против смъртоносния вирус, тъй като..
9.00 лв.
Какво е словото на омразата - израз на мнение ии действие? Какви са основните му цели и последствията от него? Как действа на психологическо ниво и как от вътрешно убеждение се превръща в подражание и в действие? Присъства ли словото на омразата в българските медии и към кои малцинствени групи е нас..
8.00 лв.
Юбилеен сборник в чест на проф. Веселин ДимитровВеселин Димитров започва да сътрудничи на Българското национално радио (тогава с името Радио София) през 1958 г., още като студент. През 60-те години е първият журналист – радиоводещ на информационно-музикална програма у нас – сутрешната "От 6 до 8". З..
15.00 лв.
ТРЕТО ИЗДАНИЕКнигата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации - рекламисти, пиари, маркетолози, бренд мениджъри, журналисти, икономисти, филолози, социолози, психолози, художници, политолози, учители, както и за студентите от тези дисциплини. Тя показва как да спечелим много като използвам..
22.00 лв.
Лиляна Николова Андреева е доцент, доктор по филология, дългогодишен преподавател по телевизионна журналистика и връзки с обществеността във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Творческата ѝ биография включва журналистическа работа в младеж..
12.00 лв.
Сборник с доклади от научния семинар по книгоиздаване, проведен на 23 ноември 2004 г. във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски" Съставители: Алберт Бенбасат, Веселина Вълканова, Петранка Филева Научният семинар "Бизнес среда в книгоиздаването ..
8.00 лв. 4.00 лв.
Снежана Попова е професор в катедра „Радио и
телевизия“ на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския
университет „Св. Климент Охридски“. Доктор е по филология и доктор на
социологическите науки. Чете пред бъдещи бакалаври и магистри курсовете
„Радиокомуникация“, „Медиен анализ“..
9.00 лв.
Научен сборник на докторанти от Факултета по журналистика и масова комуникация.Медийната грамотност; инструментариумите на маркетинговата комуникация; източниците на информация в разследващата журналистика; визуалната комуникация в медиите и във връзките с обществеността; теорията, историята и практ..
20.00 лв.
Книгата се опитва да очертае значението на пет фактора, които са решаващи по отношение на настоящите предизвикателства и възможните хоризонти пред международната журналистика: диктата на постистината; политическата поляризация, резултат от политиката на идентичността и популизма; и изместването на ж..
13.00 лв.
Това е първата книга у нас, в която се разглеждат медийният пазар и индустрия в условията на цифровизация в контекста на медийните практики в две съседни балкански държави - Р България и Р Гърция. Подобен сравнителен анализ на електронната медийна среда в две държави - членки на ЕС, досега не е прав..
10.00 лв.
Книгата разглежда медийната грамотност като цялостна концепция, както и формирането й в България. И по-точно създаването на цялостна обучителна програма по медийна грамотност, целяща да подобри състояние на развитието й у нас и използваща средствата на различни професионални направления: педагогика,..
15.00 лв.
В монографията са разгледани комуникационните ситуации, в които попадат принудителните миграционни движения на бежанците, превърнали се във фокус на общоевропейската политика от последните няколко години.Целта на изследването е да се осмислят въздействията, които т.нар. контекстмейкъри – политици, е..
14.00 лв.