МЕНЮ
КОШНИЦА

Ерата на вечерното токшоу. Продуциране на вечерно токшоу за онлайн платформи

Ерата на вечерното токшоу. Продуциране на вечерно токшоу за онлайн платформи
Ерата на вечерното токшоу. Продуциране на вечерно токшоу за онлайн платформи
АвторМая Василева
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.50кг
  • Размери: 16.00см x 23.00см
  • Страници: 272
  • Година: 2021
  • ISBN: 978-954-07-5188-7
18.00 лв.
Купи

Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцентство на телевизионни комерсиални формати“, „Работа с факти и данни в цифрова среда“ и „Управление на продуцентски проекти“. Формира умения на изследовател и преподавател от паралелно придобиван на профилираното обучение по телевизионна журналистика практически и управл енски опит в професионалната сфера на телевизионното продуцентство.

СЪДЪРЖАНИЕ

УВОДНИ ДУМИ ЗА МОНОГРАФИЯТА ................................................................ 9

ЖАНРОВА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ ......................... 16

Същност и значение на жанра токшоу .......................................................................... 18

Възникване на формата вечерно токшоу ...................................................................... 49

Структура на „шеговитата схема“ – матрица на вечерното токшоу ........................... 54

Творчески инструментариум на вечерното токшоу ..................................................... 56

Светът на вечерното токшоу .......................................................................................... 61

Творчески потенциал на водещия във вечерното токшоу ........................................... 65

АМЕРИКАНСКАТА ЕРА ВЪВ ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ .................................... 92

Форми на хумора в забавните телевизионни програми .............................................. 95

Вечерното токшоу – развлечение и удоволствие ....................................................... 105

Традиции в комедията на вечерното токшоу .............................................................. 108

Ерата на „златното поколение“ водещи във вечерното токшоу ................................ 115

Ерата на новото поколение водещи във вечерното токшоу –

апологети на развлечението ......................................................................................... 125

Продуциране на вечерно токшоу за онлайн платформи.

Практики на управление на продуцентски проекти .................................................. 137

ЕРАТА НА ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ В БЪЛГАРИЯ ........................................... 147

Един и същ в промяната – формула на успеха за „Шоуто на Слави“ ...................... 155

Всичко е шоубизнес във „Вечерното шоу на Азис“ ................................................... 168

Няма невъзможни неща за „Шоуто на Иван и Андрей“ ............................................ 182

Контент-анализ на „Шоуто на Слави“, „Шоуто на Иван и Андрей“

и „Вечерното шоу на Азис“ в условия на конкурентна среда

в изследователски период 09.2009–09.2010 г. ............................................................ 192

Контент-анализ на „Шоуто на Николаос Цитиридис“

и „Вечерното шоу на Слави Трифонов“

в изследователски период 27.01.2020–30.06.2020 г. .................................................. 206

РАЗВЛЕКАТЕЛНА ПОЛИТИКА И ПОЛИТИЧЕСКО РАЗВЛЕЧЕНИЕ ........... 221

Политическото говорене на територията на развлечението ..................................... 224

Когато вечерното токшоу започне да се занимава с политика –

аспекти на политизиране в развлекателно-информационен формат ........................ 228

„Вечерното шоу на Слави Трифонов“. 7/8 TV –„Силата е в истината“–

партия, телевизия и нашата гледна точка ................................................................... 241

ЗАКЛЮЧЕНИЕ ...................................................................................................... 245

НАУЧНИ НОВОСТИ И ИЗВОДИ ........................................................................ 248

ОБОБЩЕНИЕ ........................................................................................................ 252

БИБЛИОГРАФИЯ .................................................................................................. 254

SUMMARY ............................................................................................................. 264

ПРИЛОЖЕНИЯ ...................................................................................................... 268