Автор | Мая Василева |
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.50кг
- Размери: 16.00см x 23.00см
- Страници: 272
- Година: 2021
- ISBN: 978-954-07-5188-7
This offer ends in:
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцентство на телевизионни комерсиални формати“, „Работа с факти и данни в цифрова среда“ и „Управление на продуцентски проекти“. Формира умения на изследовател и преподавател от паралелно придобиван на профилираното обучение по телевизионна журналистика практически и управл енски опит в професионалната сфера на телевизионното продуцентство.
СЪДЪРЖАНИЕ
УВОДНИ ДУМИ ЗА МОНОГРАФИЯТА ................................................................ 9
ЖАНРОВА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ ......................... 16
Същност и значение на жанра токшоу .......................................................................... 18
Възникване на формата вечерно токшоу ...................................................................... 49
Структура на „шеговитата схема“ – матрица на вечерното токшоу ........................... 54
Творчески инструментариум на вечерното токшоу ..................................................... 56
Светът на вечерното токшоу .......................................................................................... 61
Творчески потенциал на водещия във вечерното токшоу ........................................... 65
АМЕРИКАНСКАТА ЕРА ВЪВ ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ .................................... 92
Форми на хумора в забавните телевизионни програми .............................................. 95
Вечерното токшоу – развлечение и удоволствие ....................................................... 105
Традиции в комедията на вечерното токшоу .............................................................. 108
Ерата на „златното поколение“ водещи във вечерното токшоу ................................ 115
Ерата на новото поколение водещи във вечерното токшоу –
апологети на развлечението ......................................................................................... 125
Продуциране на вечерно токшоу за онлайн платформи.
Практики на управление на продуцентски проекти .................................................. 137
ЕРАТА НА ВЕЧЕРНОТО ТОКШОУ В БЪЛГАРИЯ ........................................... 147
Един и същ в промяната – формула на успеха за „Шоуто на Слави“ ...................... 155
Всичко е шоубизнес във „Вечерното шоу на Азис“ ................................................... 168
Няма невъзможни неща за „Шоуто на Иван и Андрей“ ............................................ 182
Контент-анализ на „Шоуто на Слави“, „Шоуто на Иван и Андрей“
и „Вечерното шоу на Азис“ в условия на конкурентна среда
в изследователски период 09.2009–09.2010 г. ............................................................ 192
Контент-анализ на „Шоуто на Николаос Цитиридис“
и „Вечерното шоу на Слави Трифонов“
в изследователски период 27.01.2020–30.06.2020 г. .................................................. 206
РАЗВЛЕКАТЕЛНА ПОЛИТИКА И ПОЛИТИЧЕСКО РАЗВЛЕЧЕНИЕ ........... 221
Политическото говорене на територията на развлечението ..................................... 224
Когато вечерното токшоу започне да се занимава с политика –
аспекти на политизиране в развлекателно-информационен формат ........................ 228
„Вечерното шоу на Слави Трифонов“. 7/8 TV –„Силата е в истината“–
партия, телевизия и нашата гледна точка ................................................................... 241
ЗАКЛЮЧЕНИЕ ...................................................................................................... 245
НАУЧНИ НОВОСТИ И ИЗВОДИ ........................................................................ 248
ОБОБЩЕНИЕ ........................................................................................................ 252
БИБЛИОГРАФИЯ .................................................................................................. 254
SUMMARY ............................................................................................................. 264
ПРИЛОЖЕНИЯ ...................................................................................................... 268