МЕНЮ
КОШНИЦА

Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма

Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма - unipress.bg
-25 %
Дигитални маркетингови комуникации в сферата на туризма
АвторНикола Вангелов
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 200
  • Година: 2024
  • ISBN: 978-954-07-5969-2
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
20.00 лв.
15.00 лв.
Купи

Никола Вангелов е главен асистент и доктор по реклама в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Преподава основи на рекламата, семиотика на комуникацията, рекламна кампания, интегрирани и маркетингови комуникации, креативна комуникация, дигитални маркетингови комуникации. Автор е на монографиите „Дигиталното потребителско проучване в маркетинга и рекламата“, „Рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм“ и „Печатната реклама през социализма в България (1944–1989) – теоретични аспекти и историческо развитие“. Има редица публикации в областта на рекламата и маркетинговите комуникации, изнасял е доклади в България и в чужбина. Обича да работи с млади таланти и студенти. Свидетелство за това са десетките отлично дипломирани бакалаври и магистри и призът в студентския конкурс „Като Бернайс“ през 2018 г., организиран от БДВО. Създател и организатор е на рекламния фестивал Art of Advertising.

В книгата са анализирани примери за дигитални маркетингови комуникации на различни бизнеси в сферата на туризма, като е поставен акцент върху дигиталната реклама. Разгледани са няколко социални мрежи и възможностите, които употребата им предлага, за да се задоволят постоянно нарастващите изисквания на потребителите на техните услуги или туристите. Всеки от т.нар. стейкхолдъри в тази верига – транспорт, настаняване, заведения за хранене и развлечения и т.н., е редно да се съобразява с променящите се условия в динамиката на сектора и да предлага интерактивни и запомнящи се изживявания. Това е възможно чрез дигиталните технологии, които предлагат най-разнообразни начини за комуникация и функционалности.