MENU
Your Cart

Journalism and Mass Communication - unipress.bg

ТРЕТО ИЗДАНИЕКнигата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации - рекламисти, пиари, маркетолози, бренд мениджъри, журналисти, икономисти, филолози, социолози, психолози, художници, политолози, учители, както и за студентите от тези дисциплини. Тя показва как да спечелим много като използвам..
22.00 лв.
The current volume “Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century” consists of the articles presented at the international scientific conference of the same name, which was held in Sofia in June 2019. The event was organized by the Faculty of Journalism and Mass Communication at ..
Юбилеен сборник в чест на проф. Веселин ДимитровВеселин Димитров започва да сътрудничи на Българското национално радио (тогава с името Радио София) през 1958 г., още като студент. През 60-те години е първият журналист – радиоводещ на информационно-музикална програма у нас – сутрешната "От 6 до 8". З..
15.00 лв.
В социалистическа България „авторско свидетелство“ е документ, който се издава от Патентното ведомство и удостоверява лични права върху изобретение. Тази книга изследва „авторските свидетелства“ във фотографията у нас през периода 1970–1991 г., връзката между факти, думи и образ, личния поглед към д..
18.00 лв.
Дълбинното противоречие на съвремието ни едва ли може да остане незабелязано. Информацията ни залива отвсякъде, но фактите имат все по-малко значение, а за същността на истината липсва базисен обществен консенсус. Този релативизъм е знак за социална криза, превзела всички модерни общества. В подобни..
16.00 лв.
Сборник в чест на проф. дфн Ани Гергова, включващ текстове, свързани с историята на книгата, библиотекознанието, четенето и новите технологии...
18.00 лв.
В съвременния свят активната аудитория е способна да участва в процеса на медийно производство. Тя не само допълва, коригира и коментира създадените от медийните професионалисти продукти, но и сама произвежда, споделя и дискутира собствени продукти в рамките на мрежовата свързаност на виртуалното пр..
25.00 лв.
В монографията са разгледани комуникационните ситуации, в които попадат принудителните миграционни движения на бежанците, превърнали се във фокус на общоевропейската политика от последните няколко години.Целта на изследването е да се осмислят въздействията, които т.нар. контекстмейкъри – политици, е..
14.00 лв.
Без недомлъвки
-50 %
Книгата включва публицистични текстове на известния журналист и университетски преподавател проф. д-р Филип Панайотов, писани в периода 1970–2011 г.Те отразяват динамиката на историческото време и носят отпечатъка на авторовите илюзии, заблуди и пристрастия...
8.00 лв. 4.00 лв.
Бизнес среда на книгата
-50 %
Сборник с доклади от научния семинар по книгоиздаване, проведен на 23 ноември 2004 г. във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски" Съставители: Алберт Бенбасат, Веселина Вълканова, Петранка Филева Научният семинар "Бизнес среда в книгоиздаването ..
8.00 лв. 4.00 лв.
Настоящият сборник включва представените научни доклади и съобщения от конференцията "160 години българска журналистика - минало, настояще, перспективи", която се проведе на 29 и 30 октомври 2004 г. в зала 1 на Ректората на Софийския университет "Св. Климент Охридски".Научната конференция бе посвете..
12.00 лв.
Тази книга е дело на студентите от II курс, специалност „Книгоиздаване“, във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Тя е резултат от занятията по дисциплината „Учебно издателство – майсторски клас“ с преподавател Георги Александров през академ..
Първата по рода си христоматия, свързана с изследване на телевизионната история у нас. В сборника се представят малко познати или непознати документи за създаването, утвърждаването и развитието на Българската телевизия. Водещ принцип при подреждане на документите е хронологичният. Основен източ..
10.00 лв.
Ирина Гъркова е филолог и юрист, доктор по журналистика и преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Изследователските ѝ интереси и публикации са свързани с журналистическото редактиране, трансформациите и взаимните влияния на мед..
20.00 лв.
Старите и новите медии са като калифорнийския скицник на Пабло Пикасо - 25 листа, подвързани със спирала, която прави творбите с две лица. Мрежата дърпа конците и разпределя ролите според непостоянните капризи на споделянето. Традиционните медии и социалните мрежи са като две лица на една и..
20.00 лв.
Колективната монография със съставител проф. д-р Грета Дерменджиева е посветена на инфодемията по време на COVID кризата и е базирана на съвместно авторско анкетно проучване по проект към Фонд „Научни изследвания“ на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. В научния колектив с ръководител проф..
28.00 лв.
Войната на идеите
-50 %
Чавдар Христов е доктор по социология и доцент по журналистика в катедрата на ЮНЕСКО ”Комуникация и връзки с обществеността” във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ”Св.Кл.Охриски”. Преподава убеждаваща комуникация, комуникационен и кризисен мениджмънт. Автор е на книгите „Как да поб..
15.00 лв. 7.50 лв.
Връзки с обществеността на културни институции
-50 %
Книгата представлява изследване върху комуникационните аспекти на културните институции каквото се прави за първи път в България. Създадена е за читатели с изявени интереси в областта на културата и по-специално към особеностите на културната комуникация. Монографията има практическа насоченост и пр..
12.00 лв. 6.00 лв.
В българската медийна ситуация все още има медии, чиито собственици не понасят отговорност, когато са глобени, въпреки многобройните решения на съда, тъй като финансовите средства са прехвърлени на други фирми. В същото време журналистите са подложени на психологически и финансов натиск, когато огла..
20.00 лв.
Книгата „Герои и красавици в рекламата“ на проф. Христо Кафтанджиев е за рекламисти, пиари, филолози, социолози, психолози, художници, маркетолози, бренд мениджъри, политолози, учители, журналисти, фотографи, дизайнери и студентите от тези дисциплини. Тя ни показва как да печелим, използвайки най-до..
16.00 лв.
Тази книга бе предизвикана от 11 септември 2001 г., своеобразното начало на XXI век. Тя се опитва да разкаже за всичко, което се случи в международната политика веднага след 11 септември в продължение на малко повече от една година. Седмица след седмица светът придобиваше ново усещане за себе си, ст..
14.00 лв.
Книгата дава широк поглед към глобалните процеси в полето на журналисти­ката и медиите, както и фокусиран преглед на регионалните специфики в разви­тието на медийните системи. За българските читатели изданието е възможност да се запознаят с региони и проблеми, които обичайно остават извън дневния ре..
33.00 лв.
В настоящото изследване са представени и анализирани различни гледни точки, които разкриват перспективи за развитие на графити изразяването не само в София, но и в България. Авторските статии, освен на документални източници и електронни ресурси, са основани и на визуални материали и интервюта от пр..
Диалогови модели. Между събития и медийни образи
-50 %
В книгата се търсят отговори на въпросите как се разговаря в радиото за различен тип събития и как се създават медийни послания чрез употребата на диалогови модели...
12.00 лв. 6.00 лв.
Никола Вангелов е главен асистент и доктор по реклама в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Преподава основи на рекламата, семиотика на комуникацията, рекламна кампания, интегрирани и маркетингови комуникации, креативна комуникация, дигитални маркетингови комуникации. Автор е на монографии..
20.00 лв.
Изданието е посветено на дизайна на книгата, на елементите, пространствата и принципите на композицията на най-старата медия. Акцентът е върху типографията, видяна през комплексния анализ на микро- и макротипографията, както и през начина й на употреба върху корици, разтвори, титулни страници, разли..
18.00 лв.
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцен..
18.00 лв.
Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира про..
18.00 лв.
Showing 1 to 28 of 103 (4 Pages)