ТРЕТО ИЗДАНИЕКнигата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации - рекламисти, пиари, маркетолози, бренд мениджъри, журналисти, икономисти, филолози, социолози, психолози, художници, политолози, учители, както и за студентите от тези дисциплини. Тя показва как да спечелим много като използвам..
22.00 лв.
Юбилеен сборник в чест на проф. Веселин ДимитровВеселин Димитров започва да сътрудничи на Българското национално радио (тогава с името Радио София) през 1958 г., още като студент. През 60-те години е първият журналист – радиоводещ на информационно-музикална програма у нас – сутрешната "От 6 до 8". З..
15.00 лв.
В социалистическа България „авторско свидетелство“ е документ, който се издава от Патентното ведомство и удостоверява лични права върху изобретение. Тази книга изследва „авторските свидетелства“ във фотографията у нас през периода 1970–1991 г., връзката между факти, думи и образ, личния поглед към д..
18.00 лв.
Дълбинното противоречие на съвремието ни едва ли може да остане незабелязано. Информацията ни залива отвсякъде, но фактите имат все по-малко значение, а за същността на истината липсва базисен обществен консенсус. Този релативизъм е знак за социална криза, превзела всички модерни общества. В подобни..
16.00 лв.
Сборник в чест на проф. дфн Ани Гергова, включващ текстове, свързани с историята на книгата, библиотекознанието, четенето и новите технологии...
18.00 лв.
В съвременния свят активната аудитория е способна да участва в процеса на медийно производство. Тя не само допълва, коригира и коментира създадените от медийните професионалисти продукти, но и сама произвежда, споделя и дискутира собствени продукти в рамките на мрежовата свързаност на виртуалното пр..
25.00 лв.
В монографията са разгледани комуникационните ситуации, в които попадат принудителните миграционни движения на бежанците, превърнали се във фокус на общоевропейската политика от последните няколко години.Целта на изследването е да се осмислят въздействията, които т.нар. контекстмейкъри – политици, е..
14.00 лв.
Книгата включва публицистични текстове на известния журналист и университетски преподавател проф. д-р Филип Панайотов, писани в периода 1970–2011 г.Те отразяват динамиката на историческото време и носят отпечатъка на авторовите илюзии, заблуди и пристрастия...
8.00 лв. 4.00 лв.
Сборник с доклади от научния семинар по книгоиздаване, проведен на 23 ноември 2004 г. във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски" Съставители: Алберт Бенбасат, Веселина Вълканова, Петранка Филева Научният семинар "Бизнес среда в книгоиздаването ..
8.00 лв. 4.00 лв.
Първата по рода си христоматия, свързана с изследване на телевизионната история у нас. В сборника се представят малко познати или непознати документи за създаването, утвърждаването и развитието на Българската телевизия. Водещ принцип при подреждане на документите е хронологичният. Основен източ..
10.00 лв.
Ирина Гъркова е филолог и юрист, доктор по журналистика и преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Изследователските ѝ интереси и публикации са свързани с журналистическото редактиране, трансформациите и взаимните влияния на мед..
20.00 лв.
Старите и новите медии са като калифорнийския
скицник на Пабло Пикасо - 25 листа, подвързани със
спирала, която прави творбите с две лица. Мрежата
дърпа конците и разпределя ролите според непостоянните капризи на споделянето. Традиционните медии
и социалните мрежи са като две лица на една и..
20.00 лв.
Колективната монография със съставител проф. д-р Грета Дерменджиева е посветена на инфодемията по време на COVID кризата и е базирана на съвместно авторско анкетно проучване по проект към Фонд „Научни изследвания“ на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. В научния колектив с ръководител проф..
28.00 лв.
Чавдар Христов е доктор по социология и доцент по журналистика в катедрата на ЮНЕСКО ”Комуникация и връзки с обществеността” във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ”Св.Кл.Охриски”. Преподава убеждаваща комуникация, комуникационен и кризисен мениджмънт. Автор е на книгите „Как да поб..
15.00 лв. 7.50 лв.
В българската медийна ситуация все още има медии, чиито собственици не понасят отговорност, когато са глобени, въпреки многобройните решения на съда, тъй като финансовите средства са прехвърлени на други фирми. В същото време журналистите са подложени на психологически и финансов натиск, когато огла..
20.00 лв.
Тази книга бе предизвикана от 11 септември 2001 г., своеобразното начало на XXI век. Тя се опитва да разкаже за всичко, което се случи в международната политика веднага след 11 септември в продължение на малко повече от една година. Седмица след седмица светът придобиваше ново усещане за себе си, ст..
14.00 лв.
Книгата дава широк поглед към глобалните процеси в полето на журналистиката и медиите, както и фокусиран преглед на регионалните специфики в развитието на медийните системи. За българските читатели изданието е възможност да се запознаят с региони и проблеми, които обичайно остават извън дневния ре..
33.00 лв.
В книгата се търсят отговори на въпросите как се разговаря в радиото за различен тип събития и как се създават медийни послания чрез употребата на диалогови модели...
12.00 лв. 6.00 лв.
Никола Вангелов е главен асистент и доктор по реклама в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Преподава основи на рекламата, семиотика на комуникацията, рекламна кампания, интегрирани и маркетингови комуникации, креативна комуникация, дигитални маркетингови комуникации. Автор е на монографии..
20.00 лв.
Изданието е посветено на дизайна на книгата, на елементите, пространствата и принципите на композицията на най-старата медия. Акцентът е върху типографията, видяна през комплексния анализ на микро- и макротипографията, както и през начина й на употреба върху корици, разтвори, титулни страници, разли..
18.00 лв.
Д-р Мая Василева е възпитаник на Факултета по журналистика и масова комуникация в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. От 2016 г. е преподавател в Катедра „Комуникация и аудиовизуална продукция“. Разработва лекционни курсове и упражнения по дисциплините „Телевизионно новинарство“, „Продуцен..
18.00 лв.
Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира про..
18.00 лв.