Акцентът на монографията попада върху шестте основни подхода в съвременното образование – генеалогичен, аксиологичен, интердисциплинарен, мултисензорен, холограмен, експертен – като е добавен и седми – регионален. Авторката се стреми да отговори на множество въпроси за новата роля на образованието в..
12.00 лв.
Сборникът включва доклади, изнесени по време на VII и VIII издание на национални методични конференции "Проблеми и перспективи на философското образование в българските университети", проведени през 2014 и 2016 г. в Творческия дом на СУ „Св. Климент Охридски“ в Китен.СЪДЪРЖАНИЕКъ..
14.00 лв.
С настоящото помагало, което следва тематичните акценти от учебника „Теория на възпитанието“ (съст. Любен Димитров), както и с „Антологията по теория на възпитанието“ се запълва важен компонент от комплекта учебни пособия по теория на възпитанието, с какъвто малко университетски учебни дисциплини ра..
17.00 лв.
Освен историческото развитие и теоретико-методологическите основи на диагностиката, основното съдържание на книгата образува Референтната рамка на ключовите компетентности, които трябва да се формират у децата в подготвителната група по отношение на тяхната подготовка за училище. В съответствие..
16.00 лв.
Проблемите на академичната философия рядко могат да се характеризират като проблеми, от чието решение зависи много тук и сега. Монографията на д-р Николета Николова е впечатляващо изключение от тази тенденция, доколкото се ангажира с ключови съвременни проблеми на българското образование по философи..
10.00 лв.
The book is a practical introduction to the concept of empathy, its measures and application in education. It is designed as a coursebook for students who are taking the course in “Empathy and Communication in Language Education” offered on the degree programmes for language teachers at the Facutly ..
10.00 лв.
Настоящото изследване има за цел да подчертае ролята на информационния фактор и образованието като съществена част от културата в развитието на човешкото общество. Показана е взаимовръзката между информационните революции и образованието – как, от една страна, образованието подготвя информационните ..
19.00 лв.
Д-р Благовесна Ст. Йовкова е преподавател във Факултета по педагогика на СУ „Св. Климент Охридски“ в областта на дигиталните образователни технологии. Завършва висшето си образование в Софийския университет със специалност Българска филология и е магистър по специална педагогика – слухово-речева рех..
10.00 лв.
Гл. ас. д-р Берджухи Михран Йорданова
е преподавател във Факултета по педагогика на Софийския университет „Св. Климент
Охридски“. Основните й научноизследователски интереси са в областта на здравното,
половото и екологичното образование и възпитание, училищната хигиена, неформалното
образование ..
12.00 лв.
Книгата
на Радка Василева е сериозен опит да бъде представена цялостно, системно и чрез
научно обоснован концептуален подход една мултиобразна, визуално-сензитивираща,
ролево и събитийно интерпретационна и рефлексивно ориентирана образователна
парадигма, която тя определя като Арт анимация за об..
19.00 лв.
„Методика на домашните посещения в социалната работа“ е учебно и практическо пособие, предназначено за студенти и специалисти в сферата на помагащите професии. Насочено е към социалните работници, които във връзка с практиката си посещават жилищата, събират информация, изготвят оценки, предост..
7.00 лв.
Доц. д-р Ася Асенова е преподавател в Биологическия факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, катедра „Методика на обучението по биология“. Проучванията й са съсредоточени в областите: електронно и мобилно обучение, 3D виртуална реалност, технологии, подпомагащи обучението по биологи..
25.00 лв.
Книгата представя в синтезиран вид основните методически идеи за спецификата, съдържанието и присъствието на извънкласното четене в учебните програми и учебниците за началните класове. Съдържащата се в нея информация е историческо проследяване на развитието на идеите за обучение в четене и може да с..
12.00 лв.
В книгата се защитава идеята за принципното различие между научното и “всяко друго” познание, пораждащо нуждата от “мост” между тях. Такъв “мост” засега е научнопопулярното познание. Какви са неговите функции, изразни средства, обекти, недостатъци и дори потенциалните му “опасности”, са част от въпр..
12.00 лв.
Във времето на пресичащите се полета и взаимното проникване на идеи и същности е трудно, а може би и невъзможно, да бъдеш коректен без безкрайни уговорки и отграничавания. Музеите са имали и имат своите практици, изследователи и анализатори, образованието е полето, в което днес се упражняват всички,..
10.00 лв.