МЕНЮ
КОШНИЦА

КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНИЯ ЕТАП НА ОСНОВНАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН

КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНИЯ ЕТАП НА ОСНОВНАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН - unipress.bg
-25 %
КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНИЯ ЕТАП НА ОСНОВНАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН
АвторНели Иванова
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 238
  • Година: 2022
  • ISBN: 978-954-07-5451-2
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
20.00 лв.
15.00 лв.
Купи

Учебният предмет български език и литература (БЕЛ) в началния етап на основната образователна степен има комплексен характер и поставя основата на системното изучаване на българския език и на литературата в следващия образователен етап. В центъра на двете предметни области са комуникативноречевите компетентности, чрез които се гарантира практическата насоченост на обучението. Обучението по български език и литература в началния етап на основната степен на образование е „насочено към постигане на базовото равнище на ключовата компетентност, свързана с комуникацията на български език, и към реализиране на междупредметни връзки и комплекс от дейности, подчинени на съвременните ключови компетентности“.

В книгата са поставени следните акценти:

• компетентностен подход в обучението по български език и литература в началния етап на основната образователна степен;

• формиране на езикови и литературни компетентности в обучението по български език и литература в началния етап на основната образователна степен;

• формиране на ключовата компетентност – общуване на роден език и на комуникативноречеви компетентности в обучението по български език и литература

в началния етап на основната образователна степен;

• формиране на социокултурни и социолингвистични компетентности в обучението по български език и литература в началния етап на основната образователна степен, и др.

Книгата е предназначена за специалисти, ангажирани с проблемите на обучението по български език и литература в началния етап на основната образователна степен – изследователи, методици, експерти по начално образование, начални учители, директори на училища, докторанти, студенти от педагогическите и филологическите специалности, и др.