МЕНЮ
КОШНИЦА

Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г.

Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г. - unipress.bg
Реторика и кризисни комуникации. Анализ на кризите на 2020 и 2021 г.
АвторЯна Събева
  • Наличност: Изчерпан
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 176
  • Година: 2022
  • ISBN: 978-954-07-5475-8
18.00 лв.
Купи

В последните години кризите се превърнаха в неизменна част от живота, заемайки водещо място и в модерните комуникации. Това изправи ПР специалистите пред редица предизвикателства. Монографията разглежда развитието на комуникационния бранш в периода 2020 – 2021 г., търсейки образа на „пандемичния“ ПР и неговите практически измерения от гледна точка на канали, техники и инструменти за комуникация с аудиториите.

Фокус на изследването са кризите и кризисните комуникации. Те са поставени в контекста на реториката. И по-специално – приложението на реторическите техники и инструменти при управлението на съвременните комуникационни кризи. В текста са проследени комуникационни кампании на три големи фармацевтични компании: „АстраЗенека“, „Модерна“ и „Пфайзер“. Анализират се начините, по които са прилагани различните реторически инструменти с оглед опазването и на обществения интерес, и на корпоративната репутация.