МЕНЮ
КОШНИЦА

РЕТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯ

РЕТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯ - unipress.bg
РЕТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯ
АвторЯна Събева
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 174
  • Година: 2022
  • ISBN: 978-954-07-5427-7
18.00 лв.
Купи

Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките с обществеността, насърчаването на продажбите и директните продажби. Те коренно променят работодателския брандинг.

Реториката и нейният инструментариум в условията на глобална здравна криза създават нови възможности за запазване и развитие на ефективността на комуникационните кампании. Чрез серия от интервюта с водещи специалисти в областта на маркетинга и комуникациите се представя оценката на бизнеса за промените, които комуникационният сектор преживява през последните години.