РЕТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯ
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.30кг
- Размери: 14.00см x 21.00см
- Страници: 174
- Година: 2022
- ISBN: 978-954-07-5427-7
18.00 лв.
Вашата кошница е празна!
Автор | Яна Събева |
Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките с обществеността, насърчаването на продажбите и директните продажби. Те коренно променят работодателския брандинг.
Реториката и нейният инструментариум в условията на глобална здравна криза създават нови възможности за запазване и развитие на ефективността на комуникационните кампании. Чрез серия от интервюта с водещи специалисти в областта на маркетинга и комуникациите се представя оценката на бизнеса за промените, които комуникационният сектор преживява през последните години.