МЕНЮ
КОШНИЦА

ПУБЛИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ СЛЕД 2020: КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО?

ПУБЛИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ СЛЕД 2020: КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО? - unipress.bg
-25 %
ПУБЛИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ СЛЕД 2020: КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО?
СъставителКрасен Станчев, Симеон Петров
  • Наличност: ДА
  • Корица: твърда
  • Тегло: 0.60кг
  • Размери: 16.00см x 23.00см
  • Страници: 372
  • Година: 2022
  • ISBN: 978-954-07-5484-0
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
30.00 лв.
22.50 лв.
Купи

Доклади от Пета международна конференция по публична администрация, Софийски университет „Св. Климент Охридски“ София, 2021


СЪДЪРЖАНИЕ

ВСТЪПИТЕЛНИ ДУМИ

ПРЕДВИЖДАНЕ НА НЕПРЕДВИДИМОТО

Красен Станчев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9

НАЦИОНАЛНА И ГРАЖДАНСКА СИГУРНОСТ –

КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО

КАК ДА ОПИТОМИШ ЧЕРЕН ЛЕБЕД: УПРАВЛЕНИЕТО

НА КОВИД ПАНДЕМИЯТА В БЪЛГАРСКИ КОНТЕКСТ

Александър Маринов . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

КРИЗА ПО СЦЕНАРИЙ, ИЛИ ПРЕДВИДИМОСТТА

НА НЕПРЕДВИДИМОТО

Георги Станков . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32

АНТИКРИЗИСНО ПУБЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ:

ПОУКИ ОТ ПРАКТИКАТА

Венелин Георгиев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53

ПРОДОВОЛСТВЕНАТА СИГУРНОСТ И КРИЗАТА С COVID-19

Дарина Русчева, Саша Грозданова, Петя Брънзова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61

ГРАЖДАНСКАТА ЗАЩИТА КАТО КОМПОНЕНТ

НА ГРАЖДАНСКАТА СИГУРНОСТ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

Симеон Петров . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78

ИКОНОМИЧЕСКИ И ФИНАНСОВИ ИЗМЕРЕНИЯ –

КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО

ИРАЦИОНАЛНОСТТА НА ИЗБИРАТЕЛИТЕ:

ПОВЕДЕНЧЕСКА ИКОНОМИКА, ИКОНОМИЧЕСКИ ВОТ

И БЪЛГАРСКАТА СИТУАЦИЯ

Боян Иванчев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107

ЧИСТА АЛТЕРНАТИВА НА ЗЕЛЕНАТА СДЕЛКА

НОВ ВЪЗОБНОВЯЕМ ЕНЕРГИЕН ИЗТОЧНИК (ВЕИ),

ИЗПОЛЗВАЩ СУЛФИДИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ

В ДЪЛБОКИТЕ ВОДИ НА ЧЕРНО МОРЕ

Венко Бешков, Владислав Христов, Красен Станчев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126

ЗЕЛЕНАТА АЛТЕРНАТИВА СЛЕД COVID-19

Мария Коцева-Тикова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

ПРИОБЩАВАЩО РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ СЛЕД 2020

Милкана Мочурова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141

ИКОНОМИЧЕСКИТЕ МЕРКИ ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕ

НА ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ COVID-19, ВЪВЕДЕНИ ОТ ДЪРЖАВИТЕ –

ЧЛЕНКИ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ: РЕЗУЛТАТИ И ОЧАКВАНИЯ

Десислава Калчева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148

ФОЛКЛОРНА ИКОНОМИКА

Пол Рубин . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165

СВЕТЪТ НА ПУБЛИЧНИТЕ ПОЛИТИКИ –

КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО

ДВОЙСТВЕНОСТ, НЕСИГУРНОСТ И НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ

В ПРОЦЕСА НА ПОЛИТИКИТЕ

Татяна Томова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189

НАЦИОНАЛНИЯТ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ:

ДЕФИЦИТИ ПРИ ФОРМУЛИРАНЕТО НА ХОРИЗОНТАЛНИ ПОЛИТИКИ

Мартин Владимиров, Ваня Илиева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198

СТРАТЕГИЧЕСКОТО УПРАВЛЕНИЕ НА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ

СЛЕД 2020 Г.

Искра Милева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217

РЕГУЛАТОРНАТА РЕФОРМА В СФЕРАТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО –

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ПУБЛИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ

ПРЕДИ И ПО ВРЕМЕ НА КОВИД-19

Весела Политова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227

НЕСТАБИЛНОСТТА НА НАЦИОНАЛНИТЕ ЗДРАВНИ СИСТЕМИ

С ОГЛЕД ПАНДЕМИЯТА COVID-19

Бисер Божков . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 244

УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ –

КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО

В ОГЛЕДАЛОТО НА ПРОМЕНИТЕ: ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЕНИЕ НА

ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В КРИЗИСНИ СИТУАЦИИ –

ЗА ВИЗИИТЕ, МЕЧТИТЕ И РЕАЛНОСТТА

Валентин Василев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251

УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В ПОСТКОВИД-19 СРЕДА:

НОВИ ИЗМЕРЕНИЯ

Любимка Андреева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 258

ЗА НЯКОИ ДЕФИЦИТИ В ОТНОШЕНИЕТО КЪМ ПЕРСОНАЛА В

УСЛОВИЯТА ПАНДЕМИЧНА ИЗОЛАЦИЯ

Елена Иванова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269

МУТАЦИИТЕ НА COVID-19 И БЪДЕЩЕТО НА УПРАВЛЕНИЕТО

НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

Цветан Василев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 278

РАЗЛИЧНИТЕ ПРОЯВЛЕНИЕ НА УПРАВЛЕНСКОТО –

КАКВО ЗНАЕМ, КОГАТО НЕ ЗНАЕМ НИЩО

НЕВЕЖЕСТВОТО КАТО ПОЗНАВАТЕЛЕН ФУНДАМЕНТ НА ПОЛИТИКАТА

ЗА РАЗШИРЯВАНЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

Георги Д. Димитров . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 287

ЕПИДЕМИИТЕ В НОВОТО ВРЕМЕ И ПОУКИТЕ ОТ ТЯХ

Любомир Кръстев . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300

ИНСТИТУЦИОНАЛНИЯТ ПР И УРОЦИТЕ НА ПАНДЕМИЯТА

Ролята на реторическите инструменти в управлението на комуникациите

на институции и лидери

Яна Събева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310

ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ПО ВРЕМЕТО НА ПАНДЕМИЯТА

COVID-19 В ГЪРЦИЯ. АДМИНИСТРАТИВНИТЕ РЕФОРМИ, КОИТО

НЕ СА НАПРАВЕНИ И СЪЗДАВАНЕ НА НОВ ФИНАНСОВ ПРОБЛЕМ

Йоанис Яковидис . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 322

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И РЕШЕНИЯ

ЗА ТРИЪГЪЛНИКА НА ЗНАНИЕТО В БЪЛГАРИЯ

Петър Атанасов . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 339

ФАЛШИВИТЕ НОВИНИ И ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19

Десислава Валериева . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 347

ПРЕДСТАВЯНЕ НА АВТОРИТЕ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 365