МЕНЮ
КОШНИЦА

ИГРА И УЧЕНЕ. КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ НА ИГРОВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

ИГРА И УЧЕНЕ. КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ НА ИГРОВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ - unipress.bg
-30 %
ИГРА И УЧЕНЕ. КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ НА ИГРОВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
АвторЛора Спиридонова
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 254
  • Година: 2025
  • ISBN: 978-954-07-6234-0
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
24.00 лв. (12.27€)
16.80 лв. (8.59€)
Купи

Книгата на Лора Спиридонова подчертава предимствата на българската образователна система, в която предучилищното образование е включено като първо подготвително ниво в националната квалификационна рамка за учене през целия живот. Тя определя водещото място на играта в предучилищното образование, което е не само нормативно зададено от законодателството, но и от осмислянето в хода на педагогическите етапи на проучването на възгледите за очарованието и функциите ѝ в детството. Очертава противоречия и несъответствия относно възможностите за интегриране на играта и ученето в практиката на предучилищните образователни институции. Най-важното – моделът за учене чрез игра се потвърждава като ефективен в обучението на студентите от педагогически специалности в теоретичен и в приложен аспект. Подчертава се значимостта на квалификацията на педагогическите специалисти за усъвършенстване на техните компетентности за създаване на среда за учене чрез игра.

Доц. д-р Лора Спиридонова е ща­тен преподавател във Факулте­та по науки за образованието и изкуствата към Софийския уни­верситет „Св. Климент Охрид­ски“ от 2010 г. Висшето си образование в спе­циалност ПУП-ЧЕ завършва през 2001 г. В периода 2001–2003 г. е магистрант във ФНОИ, а от 2005 до 2009 г. е редовен докторант в същия факул­тет. Образователната и научна степен „доктор“ по научната специалност 05.07.01. „Теория на възпитание­то и дидактика“ придобива през 2009 г. През 2003 г. е из­брана за хоноруван преподавател до назначаването си с конкурс на щатна длъжност в катедра „Предучилищна и медийна педагогика“. През 2011 г. заема академичната длъжност „главен асистент“, а през 2018 г. – „доцент“ по професионално направление 1.2. Педагогика (Предучилищ­на педагогика – интеркултурно образование).

Преподава в дисциплините „Педагогически технологии на игрово взаимодействие“, „Интеркултурно образова­ние“ и „Предучилищна педагогика“. Автор е на още три монографии, както и на студии, на­учни статии и доклади, публикувани в списания и сбор­ници от български и международни конференции.