МЕНЮ
КОШНИЦА

Меката власт на популярната музика в медиите (по примери от България и Балканите)

Меката власт на популярната музика в медиите (по примери от България и Балканите) - unipress.bg
Меката власт на популярната музика в медиите (по примери от България и Балканите)
СъставителЛозанка Пейчева
  • Наличност: Изчерпан
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.30кг
  • Размери: 14.00см x 20.00см
  • Страници: 160
  • Година: 2020
  • ISBN: 978-954-07-4953-2
Купи

Общата идея, която стои зад книгата е свързана с разбирането на Джозеф Най за меката власт. Според него властта е способност за постигане на желани резултати и ако е необходимо, овластеният променя поведението на другите, за да постигне тези резултати. За Най има един специфичен аспект на властта, назован от него „мека власт“ („мека сила“), която се изразява в умението на овластения да накара другите да искат това, което той иска. Меката власт е способна да съблазнява, примамва и привлича, а привличането често води до подражание. В хипотезата на Джозеф Най меката власт кооптира хората, а не ги принуждава. Според Най източник на меката сила са нашите ценности, които се изразяват в културата, политиката, обществените отношения. Авторът отстоява разбирането, че твърдата и меката сила са свързани и могат взаимно да се укрепват, когато се проявяват като аспекти на способността да постигаме целите си, оказвайки влияние върху поведението на другите.