МЕНЮ
КОШНИЦА

Електронното обучение - възможности за разширяване на достъпа до висше образование за студенти със специални образователни потребности

Електронното обучение - възможности за разширяване на достъпа до висше образование за студенти със специални образователни потребности - unipress.bg
-25 %
Електронното обучение - възможности за разширяване на достъпа до висше образование за студенти със специални образователни потребности
АвторБлаговесна Йовкова
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.20кг
  • Размери: 14.00см x 20.00см
  • Страници: 184
  • Година: 2020
  • ISBN: 978-954-07-4974-7
This offer ends in:
Дни
Часа
Мин
Сек
10.00 лв.
7.50 лв.
Купи

Д-р Благовесна Ст. Йовкова е преподавател във Факултета по педагогика на СУ „Св. Климент Охридски“ в областта на дигиталните образователни технологии. Завършва висшето си образование в Софийския университет със специалност Българска филология и е магистър по специална педагогика – слухово-речева рехабилитация. Има дългогодишна практика в работата с деца със слухови нарушения в СУУУС „Проф. д-р Дечо Денев“, гр. София.

Научните интереси на д-р Йовкова са фокусирани върху използване на информационните и комуникационните технологии в образователен контекст, в частност на приноса на електронното обучение в подкрепа на ученето на деца и младежи с различни типове нарушения, електронно оценяване и др. Автор е на над 30 научни публикации, посветени на използване на дигиталните технологии в обучението. Сред тях е и монографията „Интерактивна образователна мултимедия в обучението по устна реч на деца със слухов дефицит“. През последните десет години е член на екипа на Центъра за електронно обучение и участва като изследовател в национални и международни проекти в областта на електронното обучение. От 2016 г. е сътрудник в Националния център за дистанционно обучение. Има участия в редица научни форуми у нас и в чужбина.

Книгата е първото задълбочено проучване на възможностите на електронното обучение за разширяване на достъпа до висше образование за студенти със специални образователни потребности. Съдържа  теоретичен анализ и емпирично изследване на различни аспекти на феномена „електронно обучение“ през призмата на академичния състав на СУ „Св. Климент Охридски“ и на обучаемите с различни типове нарушения. Тя е адресирана към преподаватели от висшите училища и колежите, към специалисти, работещи със студенти със специални образователни потребности, към изследователи, както и към всички, ангажирани и проявяващи интерес към тази изключително актуална днес проблематика.