МЕНЮ
КОШНИЦА

Невербално общуване в бизнес комуникацията

Невербално общуване в бизнес комуникацията - unipress.bg
Невербално общуване в бизнес комуникацията
АвторЯна Събева
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека
  • Тегло: 0.50кг
  • Размери: 14.00см x 21.00см
  • Страници: 320
  • Година: 2020
  • ISBN: 978-954-07-5016-3
19.00 лв.
Купи

Безспорно, езикът, вербалното, като най-съвършената система за човешко общуване, е водещ във всяка комуникация. Въпреки това, макар и на вторично ниво, въздействието на невербалната комуникация - външен вид и цивили-зационна модалност, глас, жестове, мимики, оформление на работното пространство и др., е безспорно.

Неслучайно  в книгата са обект на проучвания теми като: доколко определени невербални характеристики подлежат на „остойностяване“ и имат пряка връзка с представянето на дадена компания, дали спонтанността на не-вербалното поведение в корпоративния сектор е с положителен или с отрицателен знак, дали определени елементи на невербалната комуникация могат да се усъвършенстват и манипулират и дали това е необходимо и най-вече - полезно за оратора.

Тези и други теми в полето на невербалната комуникация са разгледани в контекста на два комуникационни формата: бизнес преговори и презентации. Те са избрани заради високата степен, в която влияят върху резултатите от дейността на дадена компания, и честото им приложение в практиката.