Автор | Яна Събева |
- Наличност: ДА
- Корица: мека
- Тегло: 0.50кг
- Размери: 14.00см x 21.00см
- Страници: 320
- Година: 2020
- ISBN: 978-954-07-5016-3
Безспорно, езикът, вербалното, като най-съвършената система за човешко общуване, е водещ във всяка комуникация. Въпреки това, макар и на вторично ниво, въздействието на невербалната комуникация - външен вид и цивили-зационна модалност, глас, жестове, мимики, оформление на работното пространство и др., е безспорно.
Неслучайно в книгата са обект на проучвания теми като: доколко определени невербални характеристики подлежат на „остойностяване“ и имат пряка връзка с представянето на дадена компания, дали спонтанността на не-вербалното поведение в корпоративния сектор е с положителен или с отрицателен знак, дали определени елементи на невербалната комуникация могат да се усъвършенстват и манипулират и дали това е необходимо и най-вече - полезно за оратора.
Тези и други теми в полето на невербалната комуникация са разгледани в контекста на два комуникационни формата: бизнес преговори и презентации. Те са избрани заради високата степен, в която влияят върху резултатите от дейността на дадена компания, и честото им приложение в практиката.