МЕНЮ
КОШНИЦА

АУДИТОРИЯТА – АНАЛИЗ И РЕТОРИЧЕСКО ВЪЗДЕЙСТВИЕ

АУДИТОРИЯТА – АНАЛИЗ И РЕТОРИЧЕСКО ВЪЗДЕЙСТВИЕ - unipress.bg
АУДИТОРИЯТА – АНАЛИЗ И РЕТОРИЧЕСКО ВЪЗДЕЙСТВИЕ
АвторДонка Петрова
  • Наличност: ДА
  • Корица: мека корица
  • Страници: 370
  • Година: 2021
  • ISBN: 978-954-07-5278-5
20.00 лв.
Купи

Всички ние сме част от аудитории – читателски, зрителски и

др. Същевременно всички ние в даден момент се опитваме да

достигнем и повлияем някоя аудитория – била тя малка или го-

ляма, и в хода на това градим своите хипотези и стратегии как

най-успешно да го направим. Но комуникаторът, който не поз-

нава своята аудитория, лесно може да се окаже в позицията на

ориентиращ се в тъмнина на непознат терен. Успешното въз-

действие не се случва във вакуум – независимо дали мислим за

убеждаването в традиционните реторически термини на етос,

патос и логос, или през някоя от модерните теории за него, то

предполага постоянен фокус върху адресата, върху аудиторията